معاون فرهنگی اداره‌کل ارشاد خراسان رضوی:

شهید «صدرزاده» الگویی برای نسل جوان امروزی است

حسینی گفت: شهید صدرزاده الگویی برای نسل جوان امروزی است و کتاب «سرباز روز نهم» به ابعاد مختلف زندگی وی پرداخته است.
کد خبر: ۶۳۸۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۵ - 17December 2023

شهید «صدرزاده» الگویی برای نسل جوان امروزی استبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «فاطمه حسینی» معاون فرهنگی اداره‌کل ارشاد خراسان رضوی صبح امروز در نشست نقد و بررسی کتاب «سرباز روز نهم» با اشاره به اینکه تقریظ رهبر معظم انقلاب اسلامی بر این کتاب بسیار حائز اهمیت است، اظهار داشت: شهید صدرزاده، الگویی برای نسل جوان امروزی است و این کتاب به ابعاد مختلف زندگی او پرداخته و بسیار موفق بوده است.

وی در ادامه به اهمیت جلسات نقد و بررسی کتاب اشاره کرد و گفت: این جلسات به پرورش و رشد نویسندگان بسیار کمک می‌کند. نقد کتاب به نویسنده کتاب بازخوردهای مفیدی ارائه می‌دهد تا کیفیت کتاب را ارتقا دهد و اشکالات آن را تصحیح کند.

معاون فرهنگی اداره کل ارشاد خراسان رضوی مشارکت در توسعه دانش را از ویژگی‌های نقد کتاب اشاره کرد و یادآور شد: نقد کتاب می‌تواند به توسعه دانش در زمینه‌های مختلف کمک کند. نقدهای علمی و دقیق، به عمیق‌تر شدن دانش در موضوع مورد نقد و ارائه نظرات تازه و نوآوری‌های علمی منجر می‌شود.

حسینی کمک به خوانندگان در انتخاب کتاب‌های مناسب، کمک به نویسندگان در بهبود مهارت‌های خود و ترویج فرهنگ کتابخوانی را از دیگر نتایج نقد کتاب عنوان کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار