وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

معجزه مقاومت برگرفته از نهضت والایی است که امام خمینی(ره) بنیان گذاشت

اسماعیلی در یادواره شهید صادق گنجی در برازجان گفت: پیامی که توسط، مردم غزه به دنیا مخابره می‌شود، مقاومت مردم است.
کد خبر: ۶۳۸۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۸ - 18December 2023

معجزه مقاومت برگرفته از نهضت والایی است که امام خمینی(ره) بنیان گذاشتبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امشب در یادواره شهید صادق گنجی در برازجان اظهار داشت: روز شهادت حضرت فاطمه زهرا را در شورای فرهنگ عمومی به نام شهید گمنام نامگذاری کردیم تا زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت فراهم شود.

اسماعیلی با گرامیداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه اضافه کرد: سازگاری دین با علم جدید از موضوعات مهمی است که زمینه تقویت وحدت حوزه و دانشگاه را باید فراهم سازیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه ما به حضور در محفل شهدا نیاز داریم خاطرنشان کرد: شهید صادق گنجی یکی از شهدای عالی‌مقام کشور است که باید بیش از پیش به جامعه معرفی شود.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه افزود: تاکنون حدود ۲۰ هزار نفر در یک منطقه با وسعت بسیار کم به شهادت رسیده‌اند که نیمی از آنها زن و کودک هستند.

اسماعیلی ادامه داد: زنان و کودکان ددمنشانه به خاک و خون کشیده می‌شوند و رژیم صهیونیستی همه جنایتکاران تاریخ را روسفید کرده است و همه دنیا دارند می‌بینند.

وی بیان کرد: مردم در نقاط مختلف جهان تحت سیطره امپریالیسم رسانه‌ای هستند و واقعیت‌ها از آنها پنهان می‌شود و رژیم صهیونیستی بی‌اعتنا به دنیا به جنایات خود ادامه می‌دهد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: پیامی که توسط، مردم غزه به دنیا مخابره می‌شود، مقاومت مردم است که درس‌های بزرگی برای دنیا دارد. معجزه مقاومت امروز برگرفته از نهضت والایی است که امام خمینی بنیان گذاشت.

وی اضافه کرد: در دولت انقلابی با همه وجود و توان در مسیر انقلاب حرکت کرده و مشکلات و کمبودها را رفع کنیم. خدمت‌رسانی در زمینه‌های مختلف شتاب گرفته است.

اسماعیلی با اشاره به اجرای ۴۰۰ پروژه عمرانی در دشتستان بیان کرد: سد دالکی، بیمارستان برازجان و بزرگراه دالکی - کنارتخته از پروژه‌های شاخص است.

وی اظهار کرد: قائل به این هستیم که همه مسائل و موضوعات باید زیر چتر فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی باشد و تلاش داریم زیرساخت‌های فرهنگی و هنری را در دستور کار داریم و در این راستا هشت هزار میلیارد تومان برای تکمیل زیرساخت‌های فرهنگی و هنری اختصاص یافته است.

اسماعیلی گفت: تکمیل همه پروژه‌های عمرانی ناتمام دشتستان را در دستور کار داریم؛ به‌ویژه پروژه‌هایی که نماینده دشتستان در مجلس مطرح کرد به صورت جدی دنبال می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار