فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت علی اکبر(ع) شهرستان اشتهارد:

۱۱۵۰ بسته یلدایی در بین اقشار کم برخوردار شهرستان اشتهارد توزیع می‌شود

سرهنگ پاسدار «صادقی» گفت: یک هزار و ۱۵۰ بسته یلدایی در قالب رزمایش یلدای مهدوی توسط بسیج ناحیه علی اکبر (ع) در بین اقشار کم برخوردار شهرستان اشتهارد توزیع خواهد شد.
کد خبر: ۶۳۹۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲ - 20December 2023

۱۱۵۰بسته یلدایی در بین اقشار کم برخوردار شهرستان اشتهارد توزیع خواهد شدسرهنگ پاسدار «حمید صادقی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت علی اکبر (ع) شهرستان اشتهارد در گفت‌وگو با دفاع‌پرس اظهار داشت: در راستای حمایت از اقشار کم برخوردار و امید آفرینی در بین آن‌ها بیش از ۱۱۰۰ بسته یلدایی در قالب رزمایش یلدای مهدوی در بین خانواده‌های کم برخوردار شهرستان اشتهارد با همت پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان اشتهارد توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه این بسته با تبرک نام حضرت مهدی (عج) و به عنوان هدیه‌ای از طرف امام زمان (عج) در اختیار خانواده‌های کم برخوردار قرار خواهد گرفت، افزود: هدف از برگزاری این رزمایش فرهنگی معنوی امید آفرینی و توجه ویژه به بنیان مقدس خانواده، گسترش معنویت و ترویج آموزه‌های اسلامی و ایرانی در بین خانواده‌ها و به ویژه در میان اقشار کم برخوردار است.

سرهنگ صادقی خاطرنشان کرد: هزینه تقریبی هر بسته یلدایی ۳۵۰ هزار تومان است و در مجموع ۴۰۰ میلیون تومان هزینه جهت برپایی رزمایش یلدای مهدوی در شهرستان اشتهارد توسط سپاه هزینه شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار