برگزاری روز ملی مشهد

گرامیداشت روز ملی مشهد با حضور دستگاه‌ها و ادارات استان خراسان رضوی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۴۰۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵ - 25December 2023

برگزاری روز ملی مشهدبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «هاشم دائمی» عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شهر مشهد اظهار داشت: تعاملات بی ن‌دستگاهی برای گرامیداشت روز ملی مشهد اتفاق افتاده است و همه چیز برای برگزاری این رویداد مهم برای شهر امام رضا (ع) آماده است.

هاشم دائمی با بیان این که این مناسبت باید هرساله و با قوت بیشتری برگزار شود، افزود: انتخاب «روز ملی مشهد» از دغدغه‌های کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در این دوره بود که با بررسی جوانب مختلف، دهم دی، به عنوان این روز ثبت شد و موافقت دستگاه‌های متولی استانی را نیز دریافت کرد و این روز باید باید در تقویم رسمی کشور نیزثبت شود.

وی گفت: این مناسبت را باید با شکوه و هرسال پررنگ‌تر از سال قبل برگزار کنیم؛ و به طور قطع مسئولیت کار در این زمینه نباید فقط به دوش شهرداری باشد و همه نهاد‌های دست‌اندرکار باید به سهم خود نقش‌آفرینی داشته باشند تا جایی که بتوان عموم شهروندان را در این رویداد دخیل کرد.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد افزود: جامعه باید به روز ملی مشهد حساس باشد و این مناسبت باید در سطح ملی و حتی بین‌المللی مورد توجه عموم قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار