برگزاری کمیته‌های چهارگانه در راستای دومین کنگره ملی امیران، سرداران و شهدای کهگیلویه و بویراحمد

نشست کمیته روایتگری، رزمی فرهنگی، نمایشگاه و بازرسی با حضور اعضای این کمیته‌ها در محل کنگره شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
کد خبر: ۶۴۰۶۵۲
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۸ - 26December 2023

برگزاری کمیته‌های چهار گانه در راستای دومین کنگره ملی امیران، سرداران و شهدای کهگیلویه و بویراحمدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، در راستای برگزاری دومین کنگره ملی امیران، سرداران و شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد نشست کمیته روایتگری، رزمی فرهنگی، نمایشگاه و بازرسی با حضور سرتیپ دوم پاسدار «مصطفی مثنوی» جانشین فرمانده سپاه فتح، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیروس حکمتی نیک» مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه فتح، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید رضا افتخاری» مدیرکل تبلیغات اسلامی و سایر اعضای کمیته‌ها در محل کنگره ملی شهدای استان برگزار شد.

سرتیپ دوم پاسدار «مصطفی مثنوی» جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با اشاره به برگزاری دومین کنگره امیران، سرداران و شهدای استان در سال ۱۴۰۳، اظهار داشت: از ظرفیت‌های موجود در جهت روایتگری در دانشگاه ها، مدارس و مراکز فرهنگی استفاده شود.

مثنوی افزود: ۱۲ هزار عنوان برنامه در قالب یادواره شهدا، و برنامه‌های مختلف مذهبی و معنوی در سطح استان کهگیلویه وبویراحمد اجرا شده است.

جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتظار می‌رود که تا برگزاری کنگره ملی شهدا در سال ۱۴۰۳ کمیته‌ها به طور ویژه در مناسبت‌های پیش رو اعم از دهه مقاومت، دهه فجر، ماه مبارک رمضان و ... با هماهنگی کامل روایتگری انجام شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین «سیروس حکمتی نیک» مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری جهاد تبیین یک راهبر اصلی است که باید با تعامل و هم افزایی برای تبیین و روشنگری به خصوص در حوزه دفاع مقدس برگزار شود.

حجت‌الاسلام حکمتی نیک افزود: در حال حاضر از ظرفیت‌های هادیان سیاسی، پیشکسوتان دفاع مقدس، مبلغین و طلاب در مراکز آموزشی و دانشگاهی استفاده می‌شود.

سرهنگ پاسدار «وحید مثنوی» مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص برگزاری دومین کنگره ملی امیران، سرداران و شهدای استان ابراز داشت: ۳۵ هزار عنوان برنامه پیش بینی شده است که یکی از این برنامه‌ها برگزاری نهضت روایتگری است.

مثنوی بیان کرد: در راستای برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۷ اجلاسیه برگزار می‌شود که از اردیبهشت ماه آغاز و در مهر ماه سال آینده به اتمام می‌رسد.

در پایان این نشست هر یک از اعضای کمیته ها برنامه های پیشنهادی خود در جهت یرگزاری دومین کنگره ملی امیران، سرداران و شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۴۰۳ ارائه دادند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار