در آیین تجلیل از منتخبین مسابقات قرآن کریم نداجا؛

فرمانده نیروی دریایی ارتش: تحقق خانواده قرآنی، راهبرد نیروی دریایی ارتش/ مهمترین وظیفه در قبال قرآن، عمل به مفاهیم آن است

دریادار ایرانی گفت: کارکنان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی که توفیق حفظ قرآن کریم را پیدا کرده‌اند باید برکت این موفقیت را در خانواده خود جاری و‌ ساری کنند، چراکه یکی از مأموریت‌های این نیرو تحقق خانواده قرآنی است.
کد خبر: ۶۴۰۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۸ - 26December 2023

فرمانده نیروی دریایی ارتش: تحقق خانواده قرآنی، راهبرد نیروی دریایی ارتش/ مهمترین وظیفه در قبال قرآن، عمل به مفاهیم آن استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان رضوی، آیین تجلیل از منتخبین چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان پایور و وظیفه نداجا و همچنین اختتامیه اولین دوره شبانه‌روزی حفظ قرآن و آموزش مفاهیم کارکنان پایور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین «احمد جلیلی‌صفت» جانشین رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی ارتش و حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین «حسین صنعت‌پور» رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش شامگاه سه‌شنبه در بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار شد.

امیر دریادار ایرانی در این مراسم اظهار داشت: وظیفه‌ سخت و مهمی که در قبال قرآن کریم داریم عمل به آن است. امیدواریم که همه ما به کلام‌الله مجید عامل باشیم.

وی افزود: کارکنان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی که توفیق حفظ قرآن کریم را پیدا کرده‌اند باید برکت این موفقیت را در خانواده خود جاری و‌ ساری کنند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ادامه داد: یکی از مأموریت‌های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی تحقق خانواده قرآنی است. امیدواریم نیروهای مسلح نیز برای تحقق این مهم گام بردارند.

دریادار ایرانی تأکید کرد: باید فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه حفظ قرآن در نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی به جد دنبال شود و به نتیجه برسد.

وی بیان داشت: ان‌شاءالله پرچم مقدس و پرافتخار انقلاب اسلامی در مقطع کنونی که مسلمانان مظلوم فلسطین و غزه توسط صهیونیست‌های بی‌هویت به شهادت می‌رسند توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی به دست حضرت صاحب زمان (عج) داده شود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در ادامه به ارزیابی مسابقات قرآن کریم پرداخت و گفت: حضور حافظانی که برای اولین بار در مسابقات قرآنی شرکت کردند یکی از ویژگی‌های چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم بوده که نویدبخش است.

دریادار ایرانی تصریح کرد: خدا را شاکریم که تلاش‌ها به نتیجه رسیده است اگرچه کافی نیست. امیدواریم در سال‌های آینده شاهد رشد کمی مسابقات قرآنی در سطح نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی باشیم.

وی ابراز داشت: از نظر کیفی سطح مسابقات بسیار بالا و رقابت‌ها نزدیک به یکدیگر بود. همه تلاش مجدانه کردند که اتفاق مهم و بزرگ رقم بخورد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ابراز داشت: فارغ از مسابقات قرآنی، کارکنان نیروی دریایی ارتش باید به گونه‌ای تلاش کنند که به نقطه طلایی که تسلط به قرآن و مفاهیم آن است دست پیدا کنند.

دریادار ایرانی خاطرنشان کرد: موفقیت فعالان قرآنی نویدبخش این حقیقت است که در آینده می‌توانند خود منشأ تحقق خانواده قرآنی باشند چراکه آنچه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با جدیت دنبال می‌کند تحقق این مهم است.

وی گفت: ماموریت همرزمانم در نیروی دریایی به گونه‌ای است که همیشه در حال توسل و توکل هستند؛ بر همین اساس نیروی دریایی از فعالیت‌های قرآنی حمایت می‌کند.

در پایان این مراسم توسط امیر دریادار شهرام ایرانی از برگزیدگان چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار