سلطانی‌فر در همایش ملی میراث فرهنگی دفاع مقدس خبر داد

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان میراث فرهنگی و بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس

رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری از امضای تفاهمنامه همکاری این سازمان با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۶۴۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵ - 28December 2015

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان میراث فرهنگی و بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، مسعود سلطانیفر معاون رئیسجمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، در نخستین همایش ملی میراث فرهنگی دفاع مقدس که صبح امروز در سازمان میراث فرهنگی برگزار شد، از امضای تفاهمنامه همکاری این سازمان با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خبر داد و گفت: این مرکز مطابق با فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای ترویج فرهنگ دفاع مقدس گام برداشته و سعی کرده با امضا تفاهمنامه همکاری با بنیاد در حوزه دفاع مقدس کارهای پژوهشی مشترکی داشته باشد.

وی افزود: در این رابطه پایگاه پژوهشی دفاع مقدس را ایجاد کردیم؛ که مطمئنا این همکاری دستاوردهای خوبی را در پی خواهد داشت.

رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ادامه داد: توافق دیگری که بین این سازمان با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس صورت گرفته، در حوزه گردشگردی دفاع مقدس است؛ چرا که این سازمان خود را ملزم به توسعه گردشگری دفاع مقدس در حوزه راهیان نور میداند.

سلطانیفر با بیان اینکه بسیاری از متقاضیان ما در حوزه گردشگری دفاع مقدس را افراد خارج از کشور تشکیل میدهند، تصریح کرد: تلاش میکنیم در این راستا با برنامهریزی مستمر، زمینه لازم را برای متقاضیان خارجی فراهم آوریم و بدین ترتیب آنان را با ارزشهای دفاع مقدس آشنا کنیم.

وی با بیان اینکه اگر در منطقه و در میان 10 کشور ناامن، با امنیت کامل در حال زندگی هستیم، به برکت دستاوردهای 8 سال دفاع مقدس است و اگر این جنگ هشت ساله و افتخارات آن نبود، دشمن در خلال تحریمها ما را مورد تجاوز قرار می داد، گفت: تردیدی نیست در مذاکرات با گروه 1+5 که 22 ماه طول کشید اعتبار هشت سال دفاع مقدس، تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، تلاشهای رئیسجمهور و درایت تیم مذاکرهکننده سبب احقاق حقوق ملت ایران شد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری تأکید کرد: دفاع مقدس امروز بهعنوان یک میراث معنوی ارزشمند و هویتبخش برای تمامی جهان اسلام مطرح است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار