مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

خروجی رویداد تولید محتوای بسیج در فعالیت‌های‌ فرهنگی هنری بسیار اثرگذار است

روانشاد با اشاره به اینکه رویداد تولید محتوای بسیج یکی از ارزشمندترین رویدادهایی است که در استان برگزار می‌شود، گفت: تولیدات این رویداد می‌تواند در فعالیت‌های فرهنگی هنری بسیار اثرگذار باشد.
کد خبر: ۶۴۱۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۱ - 28December 2023

خروجی رویداد تولید محتوای بسیج در فعالیت‌های‌ فرهنگی هنری بسیار اثرگذار است

 به گزارش دفاع‌پرس از  لرستان، «اعظم روانشاد» امروز (پنج‌شنبه) در حاشیه بازدید از پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در جمع خبرنگاران ضمن تشکر از برگزار کنندگان این رویداد به منظور ایجاد فضای خوب رقابت و نوآوری برای جوانان و نوجوانان، اظهار داشت: این رویداد یکی از ارزشمندترین رویدادهایی است که در استان برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اهمیت فضای مجازی و تاکید مقام معظم رهبری بر تولید محتوا، افزود: پای کار آوردن جوانان ارزشی و انقلابی و موضوعات و محتواهایی که در این رویداد تولید می‌شوند بسیار ارزشمند هستند.

وی اظهار  داشت: جوانان به واسطه این رویداد می‌توانند کنار هم قرار گرفته، استعدادهای خویش را شکوفا کنند و تجربه‌هایشان را باهم به اشتراک بگذارند، از طرفی نیز باهم آشنا می‌شوند و در یک چرخه تولید محتوا قرار می‌گیرند که این امر منجر به باروری و شکوفایی بیشتر استعدادها خواهد شد.

روانشاد به اثرگذاری تولیدات تصویری در نسل امروز اشاره کرد و یادآور شد: امروز محتوای تصویری بسیار پرطرفدار است‌ چراکه تفهیم مطالب با تصاویر و ویدیوها در ذهن افراد جلوه بصری ایجاد و ماندگار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به تاثیرگذاری تولیدات این رویداد در فعالیت‌های فرهنگی، هنری و محتوایی، تصریح کرد: از بازخورد مثبت تولیدات این رویداد می‌توان تا مدت‌ها بهره‌برداری و استفاده کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها