در یادواره سرداران و شهدای نجف‌آباد شهر حمیدیا؛

سرلشکر جعفری: فرهنگ مقاومت امروز بلای جان مستکبران جهان شده است

فرمانده قرارگاه فرهنگی، اجتماعی بقیةالله (عج) گفت: فرهنگ مقاومت که امروز بلای جان مستکبران جهان شده، نشأت گرفته از باور و فرهنگ ایرانی اسلامی است که با رهبری امام خمینی (ره) و تبیعت محض شهدا، تشکیل و امروز بین تمام ملت‌های مسلمان نهادینه شده است.
کد خبر: ۶۴۱۲۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱ - 29December 2023

سرلشکر جعفری: فرهنگ مقاومت امروز بلای جان مستکبران جهان شده استبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، سردار سرلشکر «محمدعلی جعفری» فرمانده قرارگاه فرهنگی، اجتماعی بقیةالله (عج)، شب گذشته (پنج‌شنبه) در یادواره سرداران و شهدای نجف‌آباد شهر حمیدیا، با اشاره به ضرورت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و همچنین لزوم معرفی ابعاد شخصیتی آن‌ها به نسل جوان، اظهار داشت: رمز اقتدار امروز ایران اسلامی فداکاری شهدا و برخورداری از روحیه و فرهنگ شهادت است.

سرلشکر جعفری افزود:‌ فرهنگ مقاومت که امروز بلای جان مستکبران جهان شده، نشأت گرفته از باور و فرهنگ ایرانی اسلامی است که با رهبری امام خمینی (ره) و تبیعت محض شهدا، تشکیل و امروز بین تمام ملت‌های مسلمان نهادینه شده است.

فرمانده قرارگاه فرهنگی، اجتماعی بقیة‌الله (عج) گفت: شهدای انقلاب اسلامی در سایه ایمان و استقامت برای ایران عزت و امنیت خلق کردند و باید همیشه اهداف الهی آن‌ها در جامعه و بین اقشار مختلف گسترش یابد.

سرلشکر جعفری با اشاره به نقش الگویی رزمندگان ایران اسلامی برای جبهه مقاومت، تصریح کرد: مقاومت امروز جبهه مقاومت معنایی جز گسترش عظیم فرهنگ استکبارستیزی ندارد و این فرهنگ مقاومت است که آمریکا را به مذلت نشانده است.

وی با بیان این‌که دشمنان بدانند هیچ‌وقت به اهداف شوم خود علیه ملت ایران نخواهند رسید، تأکید کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هر کجا مردم حضوری فعال در صحنه داشته‌اند، نظام انقلابی به اهداف خود رسیده و بدون‌شک در ادامه راه باید این همکاری بیش از گذشته ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار