افزایش تعداد شهدای روزنامه‌نگار غزه به ۱۰۶ نفر

یک روزنامه‌نگار و تعدادی از اعضای خانواده‌اش در بمباران رژیم صهیونیستی که خانه‌اش را در اردوگاه هدف قرار داد، به شهادت رسید.
کد خبر: ۶۴۱۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۱ - 30December 2023

افزایش تعداد شهدای روزنامه نگار غزه به ۱۰۶ نفربه گزارش گروه بین‌المل دفاع‌پرس به نقل از الجزیره، «جبر ابوحدروس»، روزنامه‌نگار و تعدادی از اعضای خانواده‌اش در بمباران رژیم صهیونیستی که خانه‌اش را در اردوگاه نصیرات هدف قرار داد، به شهادت رسیدند.

با شهادت این خبرنگار فلسطینی، دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در غزه اعلام کرد که تعداد شهدای روزنامه نگار از آغاز جنگ نسل کشی در نوار غزه به ۱۰۶ نفر رسیده است.

ساعاتی پیش از این نیز، گزارشگر حقوق بشر سازمان ملل متحد در گزارشی اعلام کرد که آمریکا بار دیگر مانع از آتش‌بس در غزه شد. «رانچسکا آلبانیز» گزارشگر حقوق بشر سازمان ملل در اراضی فلسطینی تاکید کرد: «اسراییل قوانین بین‌الملل را زیر پا گذاشته و دست به جنایات زیادی زده است. تصمیم اسراییل کاملاً واضح است و این تصمیم نابودی کامل یک ملت از طریق قتل و کشتار و ایجاد شرایطی است که ادامه زندگی را غیرممکن می‌سازد.»

به گفته آلبانیز، نسل‌کشی و کشتار جمعی فلسطینیان در غزه ادامه دارد و بیشتر هم شده است و مانند گذشته آمریکا بار دیگر مانع از توقف جنگ و آتش‌بس در غزه شد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار