دفاع‌پرس گزارش می‌دهد؛

اجرای طرح «بوی پیراهن یوسف» در زندان نیشابور+ فیلم

طرح «بوی پیراهن یوسف» در راستای اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و در آستانه چهارمین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، با همکاری موسسه فرهنگی «یاد یاران»، در زندان نیشابور برگزار شد.
کد خبر: ۶۴۱۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳ - 31December 2023

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، در راستای اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و در آستانه چهارمین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، با همکاری موسسه فرهنگی «یاد یاران»، مراسم یادمان شهدا تحت عنوان «بوی پیراهن یوسف» در زندان نیشابور برگزار شد.

اجرای طرح «بوی پیراهن یوسف» در زندان نیشابور+ فیلم

در این مراسم که با حضور «نصرالله ابراهیمی» معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان‌ زندان‌ها و «سید مجتبی حسینی» مدیرکل زندان‌های استان خراسان رضوی و ادای احترام و تشریفات کارکنان یگان حفاظت و سربازان وظیفه همراه بود، تعداد ۲۲ لباس رزم متعلق به سرداران و رزمندگان شهید دوران دفاع مقدس، مدافع حرم، امنیت و هسته‌ای، طی آئینی معنوی جهت تبرک‌جویی بین زندانیان گردانده شد و «ابراهیم شَبان» از راویان دفاع مقدس فراز‌های کوتاهی از زندگینامه این ۲۲ شهید را بازگو کرد.

در ادامه این مراسم نیز با ذکر مصیبت اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، پرچم‌های متبرک بارگاه ملکوتی امام حسین (ع) و امام رضا (ع) در بین عاشقان و شیفتگان ائمه اطهار گردانده شد.

به گزارش دفاع‌پرس، موسسه «یاد یاران» تاکنون تعداد ۳۱۳ لباس رزم شهدای سراسر کشور را تهیه و طی برگزاری مراسم‌هایی بین اقشار مختلف در سراسر کشور گردانده است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار