معاون قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

نام سردار سلیمانی تا ابد الگوبخش آزادی خواهان و مظلومان عالم است

سردار رئوفی‌نژاد گفت: راه دفاع از اصول و ارزش‌های اسلامی و دفاع از آزادی خواهان و مستضعفان و مظلومان ادامه خواهد داشت و هزینه حرکت در این مسیر پرافتخار تقدیم شهدای والامقام است.
کد خبر: ۶۴۱۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۴ - 31December 2023

نام سردار سلیمانی تا ابد الگوبخش آزادی خواهان و مظلومان عالم استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خوزستان، سردار سرتیپ پاسدار «محمد رئوفی‌نژاد» معاون قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در آیین رونمایی از ۲ کتاب حوزه دفاع مقدس در سالن شهید «احمد سوداگر» مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دزفول، با اشاره به سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج «قاسم سلیمانی» اظهار داشت: خدمات سردار سلیمانی تا سالها برای جبهه مقاومت، ایران اسلامی و آزادی خواهان عالم ماندگار خواهد بود و این شهید عزیز الگویی برای تمام آزادی خواهان تا ابد باقی خواهد ماند.

وی با بیان اینکه ناگفته‌های فراوانی پیرامون سردار سلیمانی و خدمات وی وجود دارد، افزود: نام سردار شهید سلیمانی تا ابد الگوبخش آزادی خواهان، مستضعفان و مظلومان عالم است.

سردار رئوفی‌نژاد همچنین با گرامیداشت شهادت سردار شهید سیدرضی موسوی گفت: راه دفاع از اصول و ارزش‌های اسلامی و دفاع از آزادی خواهان و مستضعفان و مظلومان ادامه خواهد داشت و هزینه حرکت در این مسیر پرافتخار تقدیم شهدای والامقام است.

معاون قرارگاه مرکزی خاتم الانبیای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر حمایت از آثار فاخر هنری و ادبی پیرامون شهدا و نقش مردم دزفول در دفاع مقدس یادآور شد: دزفول دارای ظرفیت‌های بسیار زیاد و سوژه‌های ناب دفاع مقدسی است که امکان تولید فیلم سینمایی بلند، سریال تلویزیونی، رمان و داستان‌های متعدد پیرامون آن وجود دارد.

وی ادامه داد: تولید فیلم سینمایی بلند، سریال، رمان و داستان پیرامون شهدای دزفول مورد حمایت قرار می‌گیرد و این آمادگی وجود دارد تا اطلاعات جمع آوری شده در اختیار نویسندگان و هنرمندان قرار گیرد.

سردار رئوفی‌نژاد با تاکید بر اینکه کیفیت آثار تولیدی پیرامون شهدا نباید فدای کمیت شود، بیان داشت: نگارش کتاب‌های بی کیفیت و توجه به کمی گرایی در آثار دفاع مقدسی به جای کیفی گرایی موجب می‌شود تا این کتاب‌ها با صرف هزینه زیادی مخاطب و خواننده ای نداشته باشند.

کتاب‌های «پاسداران شهید سرزمین‌نور» و «دختران بهشت» ۲ کتاب به قلم پژوهشگر دفاع مقدس «منوچهر مهدی پور» در این آیین رونمایی شدند. مهدی پور پیش از این ۱۵ کتاب با محوریت شهدای دزفول به نگارش درآورده بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار