به مناسبت گرامیداشت روز مادر صورت می‌گیرد؛

برگزاری محفل شعر «غزه بی مادر نیست» در قم

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری قم از برپایی برنامه‌های متنوعی در راستای بزرگداشت هفته زن و روز مادر از جمله محفل شعر «غزه بی مادر نیست» در قم خبر داد.
کد خبر: ۶۴۱۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۶ - 31December 2023

برگزاری محفل شعر «غزه بی مادر نیست» در قم

به گزارش دفاع‌پرس از قم، «زینب عبداللهی» مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری قم در گفت‌وگویی با تشریح برنامه‌های هفته زن در استان اظهار داشت: تمام دستگاه‌های استان برای ارج نهادن به مقام بانوان و مادران در این هفته برنامه‌هایی را ویژه بانوان و خانواده‌های کارکنان خود برگزار می‌کنند.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری قم گفت: در همین راستا در این هفته ۶ برنامه استانی برنامه ریزی شده که مهمترین آنها، رونمایی از پوستر کنگره زنان تاثیرگذار استان قم است.

وی خاطرنشان کرد: در این کنگره بانوان نخبه و کارآمد استان در هشت کارگروه شامل فرهنگ و هنر، تعلیم و تربیت، گفتمان سازی و رسانه، فعالیت‌های اجتماعی، اقتصاد و کارآفرینی، علمی و فناوری، سیاستگذاری و حکم رانی و همچنین ورزش شناسایی و مشغول فعالیت می‌شوند.

عبداللهی گفت: هر بخش دارای یک تیم علمی و اجرایی است که این تیم بندی از ابتدای کلید خوردن کنگره مشغول به کار می‌شود و پس از داوری و انتخاب افراد برگزیده کنگره اصلی در ۱۸ بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود.

دبیر ستاد هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر استان قم اظهارکرد: محفل شعر مادری از دیگر برنامه‌های مهم هفته زن است که با سه محور غزه بی مادر نیست، معجزه مادری و مادران شهدا، از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در سالن امام خامنه‌ای حرم مطهر برگزار می‌شود.

وی با ذکر اشاره به پیاده روی طریق المهدی (عج) در هفته زن در قم بیان کرد: این پیاده روی با حضور گسترده مردم و در قالب‌های حرکت موتوری و ماشینی و... اجرا می‌شود.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری قم یادآورشد: در بعدازظهر روز میلاد نیز جشن عمومی بزرگ در حرم مطهر از ساعت ۱۵ تا ۱۷ برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌ای محله محور در هفته زن توسط بسیج بیان کرد: دو برنامه نیز پس از ایام ولادت برگزار می‌شود که شامل آیین کتابت قرآن کریم توسط ۳۰ بانوی هنرمند در ۲۱ دی ماه و جشن تکلیف دختران روز ۲۸ دی در حرم مطهر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار