در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی؛

«لایحه ارتقای امنیت زنان» در دستور کار مجلس قرار گرفت

بررسی لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار در دستور کار صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.
کد خبر: ۶۴۱۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۶ - 01January 2024

«لایحه ارتقای امنیت زنان» در دستور کار مجلس قرار گرفتبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، نشست علنی امروز دوشنبه (۱۱ دی) مجلس شورای اسلامی به ریاست «محمدباقر قالیباف» و با حضور ۲۰۱ تن از نمایندگان مجلس آغاز شد.

در این نشست قرار است ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون آموزش در مورد طرح اصلاح موادی از قانون تاسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی، لایحه الحاق یک بند به تبصره ۵ ماده واحده قانون بودجه ۱۴۰۲ و لایحه ارجاع اختلاف بانک مرکزی ایران و دولت پادشاهی بحرین به داوری بررسی شود.

همچنین نمایندگان در این جلسه گزارش کمیسیون امنیت ملی در مورد طرح تاسیس سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه، لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار، گزارش کمیسیون اقتصادی دررمورد طرح قانون اصلاح نظام صنفی کشور، تقاضای یک فوریت در مورد لایحه نحوه برگزاری تجمعات و راهپیمایی‌ها و بررسی تقاضای دو فوریت الحاق سه تبصره به بند (ب) ماده یک قانون هدفمند سازی یارانه‌ها در دستور کار امروز صحن علنی مجلس قرار گرفت.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها