نهاد امنیتی صهیونیستی:

در جنگ با حزب‌الله، اسرائیل باید روزانه منتظر شلیک ۲ هزار موشک از سمت لبنان باشد

نهاد امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی با هشدار درباره پیامدهای تداوم تحرکات متجاوزانه و احمقانه مقامات این رژیم اعلام کرد که در صورت وقوع جنگ گسترده با حزب‌الله اسرائیل باید منتظر شلیک روزانه ۲ هزار موشک از جانب لبنان باشد.
کد خبر: ۶۴۲۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸ - 04January 2024

نهاد امنیتی صهیونیستی: در جنگ با حزب‌الله، اسرائیل باید روزانه منتظر شلیک ۲ هزار موشک از سمت لبنان باشدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، در شرایطی که سران رژیم اشغالگر صهیونیستی با ارتکاب به جنایت تروریستی اخیر در ضاحیه جنوبی بیروت که منجر به شهادت «صالح العاروری» معاون رئیس دفتر سیاسی حماس شد، جنگ را وارد مرحله‌ای جدید از تشدید تنش‌ها کرده‌اند، نگرانی محافل صهیونیستی درباره پیامدهای ناگوار و نامعلوم این وضعیت، بیشتر شده است.

در همین راستا نهادهای امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی با برآوردهای خود همچنان تلاش دارند به مقامات سیاسی و نظامی این رژیم درباره عواقب حماقت و بی‌تدبیری آنها هشدار داده و تصویر واقعی‌تری از ادامه جنگ به ویژه گسترش درگیری در مرز لبنان و فلسطین اشغالی ارائه دهند.

در همین زمینه موسسه امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی اعلام کرد، اسرائیل تنها در یک روز جنگ با حزب‌الله باید با هزاران موشکی که از سمت لبنان شلیک می‌شود مقابله کند. در روزهای اول جنگ حدود 6 هزار موشک به سمت اسرائیل (فلسطین اشغالی) شلیک خواهد شد و بعد از آن روزانه در معرض شلیک 1500 تا 2000 موشک قرار می‌گیریم.

کارشناسان امنیتی رژیم صهیونیستی نیز معتقدند که سامانه‌های پدافندی اسرائیل از جمله گنبد آهنین قدرت رهگیری شمار زیادی از موشک‌های حزب‌الله را ندارند.

این گزارش بعد از آن منتشر شد که سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب‌الله لبنان در سخنرانی شبِ گذشته خود به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، فرماندهان پیروزی، به صهیونیست‌ها درباره تداوم تجاوزات آنها هشدار داده و تاکید کرد، ما در جبهه خود با محاسبات دقیق عمل می‌کنیم و بهای آن را هم می‌پردازیم، اما اگر دشمن فکر کند می‌تواند جنگ علیه لبنان را آغاز کند نبرد ما نامحدود و بدون هیچ موازنه‌ای خواهد بود. الان من بیشتر نمی گویم، اما تاکید می‌کنم که ما از جنگ هیچ هراسی نداریم و اگر از جنگ می‌ترسیدیم عملیات خود را آغاز نمی‌کردیم. آمریکایی‌ها و فرانسوی‌ها پیام دادند که جنگ را متوقف کنید، اما ما این کار را انجام ندادیم. جنگ ضد لبنان برای آنها بسیار هزینه بر و پشیمان کننده خواهد بود. تاکید می‌کنیم که اگر منافع لبنان در معرض هدف قرار گیرد ما بدون هیچ ملاحظه‌ای وارد جنگ خواهیم شد.

دبیر کل حزب‌الله همچنین تاکید کرد، ترور شهید صالح العاروری جنایتی خطرناک است که بدون پاسخ نخواهد ماند و در برابر آن سکوت نمی‌کنیم. ترور شیخ صالح العاروری یک تجاوز خطرناک است ولی موضوع دیگر این است که این ترور در ضاحیه بیروت انجام شده است. اسرائیل توجیه کرده که ما با حزب الله یا لبنان مشکل نداریم و مشکل ما با رهبران مقاومت فلسطین است.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار