خطیب نماز جمعه الوند:

انتقام اصلی ما اخراج آمریکا از منطقه ونابودی اسرائیل است

حجت‌الاسلام مهدوی گفت: آنچه نقطه ضعف این نظام می‌تواند باشد که فساد تحمل بشود، یابه فساد کمک بشود.
کد خبر: ۶۴۳۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۲ - 05January 2024

انتقام اصلی ما اخراج آمریکا از منطقه ونابودی اسرائیل است

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، حجت‌الاسلام و المسلمین «مهدوی» خطیب نماز جمعه شهر الوند در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی روز جمعه ۱۵ دیماه ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی و گرامی‌داشت یاد شهدای ۱۹ دی و شهدای عملیات تروریستی در کرمان اظهار داشت: شهادت عزیزانمان در مسیر زیارت سردار دل‌ها ایران اسلامی را غرق ماتم کرد.

حجت‌الاسلام مهدوی ادامه داد: در واقعه تروریستی اخیر بیش از همیشه زائران دلداده حاج قاسم که از هر قشر و صنف و از هرجای ایران و جهان به کرمان شتافته بودند؛ هدف اول دشمنان بودند.

خطیب نماز جمعه شهر الوند افزود: ولی آنان که دستشان به خون این عزیزان آغشته شد که بی تردید آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیستی و مزدوران آن‌ها هستند، بدانند که رو سیاه و ذلیل خواهند شد. آنان در صدد انتقام گیری از مردمی هستند که بیش از نیم قرن است پای ارزش‌های اسلامی و انقلابی ایستاده اند و در دامان خود پرچمداران مقاومت را پرورش داده اند. 

وی گفت: شهادت سرافرازانه سیدرضی موسوی و شهید صالح العاروری و واقعه اخیر، عزم ملت و گروه‌های مقاومت را در تداوم وارد کردن ضربات کاری‌تر از طوفان الاقصی دوچندان خواهد کرد و زوال رژیم جعلی را سرعت بیشتری خواهد داد که:  

 اِنّا من المجرمین منتقمون 

رهبر معظم انقلاب فرمودند: بدانند که سربازانِ راه روشن سلیمانی هم رذالت و جنایت آنان را تحمل نخواهند کرد. چه دست‌های آلوده به خون بیگناهان و چه مغز‌های مفسد و شرارت زا که آنان را به این گمراهی کشانده اند، از هم اکنون آماج قطعی سرکوب و مجازات عادلانه خواهند بود، بدانند که این فاجعه آفرینی پاسخ سختی در پی خواهد داشت باذن الله. 

مشخص است که فرمان امام جامعه مجازات دو گروه هست، هم آن‌ها که چنین جنایتی را مرتکب شدند و هم کسانیکه این جنایتکاران را بوجود آورده اند. هم داعش باید مجازات بشود و هم داعش ساز‌ها.  انتقام اصلی ما اخراج آمریکا از منطقه ونابودی اسرائیل است. 

خطیب نماز جمعه الوند تصریح کرد: ترور سرداران رشید جبهه مقاومت از «سلیمانی» گرفته تا «ابومهدی» و «صالح العاروری» و فردا و فردا‌ها دیگران نه تنها جبهه مقاومت در منطقه غرب آسیا را تضعیف نکرده و نخواهد کرد بلکه اراده و نیروی مضاعفی به این جبهه برای پیگیری اهداف این سرداران شهید میدهد که دقیقاً نتیجه معکوسی برای رژیم صهیونیستی در اهداف این رژیم از ترور فرماندهان جبهه مقاومت به بار میآورد.

حجت الاسلام مهدوی عنوان کرد: وحشیگری‌ها وقتل عام مردم فلسطین دو نتیجه معکوس برای رژیم صهیونیستی به ارمغان آورد.   اول، افکار عمومی جهان به دنبال این وحشیگری‌ها به شدت با آرمان فلسطین همراهی کرده و رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.  نتیجه دومی که رژیم صهیونیستی از جنگ غزه و البته با ترور فرماندهان جبهه مقاومت دنبال میکند خاموش کردن چراغ مقاومت در فلسطین و منطقه بود، اما حتی بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران امور راهبردی در خود مراکز مطالعاتی و تصمیم گیری غرب به این واقعیت معترفند که با ترور فرماندهان و کشتار مردم فلسطین اسرائیل نمیتواند ایدئولوژی مقاومت را در منطقه نابود کند. 

وی درپایان فرمایشات رهبری را بازگو کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند:ما انتخابات در پیش داریم؛ یک عدّه‌ای نمیخواهند این انتخابات آنچنان که شایسته این ملّت است انجام بگیرد.  در مقابل این‌ها «جهاد تبیین» باید سینه سپر کند.  هر کس با انتخابات مخالفت کند، با جمهوری اسلامی مخالفت کرده، با اسلام مخالفت کرده.  امروز احساس وظیفه نسبت به انتخابات یکی از کار‌های نقدِ جامعه مجاهد در «جهاد تبیین» است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار