ما متحدیم/ در همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس؛

سردار کارگر: همکاری ویژه فراجا موجب افزایش امنیت و سلامت زائران راهیان نور شده است

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس درپی بازدید سردار رادان از نمایشگاه «دستاورد‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در فضای مجازی»، با قدردانی از تلاش پیشگیرانه مجموعه فراجا در تامین ایمنی زائران راهیان نور گفت: اقدامات مجموعه فراجا موجب امنیت و ایمنی زائران راهیان نور شده است.
کد خبر: ۶۴۳۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱ - 07January 2024

سردار کارگر: تلاش پیشگیرانه مجموعه فراجا در ایمنی زائران راهیان نور/ سلامت زائران راهیان نور تضمین شده استبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «احمدرضا رادان» فرمانده کل انتظامی کشور، صبح امروز (یکشنبه) از نمایشگاه «دستاوردهای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حوزه فضای مجازی» که در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دایر است، بازدید کرد.

مطالب بیشتر:
**سردار رادان از نمایشگاه «دستاورد‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حوزه فضای مجازی» بازدید کرد

سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور، در دومین روز از برگزاری همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، ضمن قدردانی از بازدید فرمانده انتظامی کشور از نمایشگاه «دستاورد‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در فضای مجازی»، اظهار داشت: سردار رادان عزیز که عضو شورای راهبردی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیز هست، از ابتدای حضور بنده در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، از همراهان و پشتیبانان این بنیاد بوده است.

مطالب بیشتر:
**همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آغاز شد+ تصاویر 

سردار کارگر با بیان اینکه فرمانده انتظامی کشور اشراف کاملی بر برنامه‌های راهیان نور دارد، افزود: در موضوع راهیان نور و اعزام کاروان‌ها به مناطق عملیاتی، همواره همکاری و مساعدت ویژه‌ای برای حفظ سلامت زائران از سوی مجموعه محترم فراجا با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس صورت می‌گیرد که بر این اساس از فرمانده محترم و کارکنان خدوم این نیرو تقدیر و تشکر می‌کنم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تاکید بر اینکه سال ۹۲ در ستاد مرکزی راهیان نور کمیته ایمنی را با مسئولیت فراجا ایجاد کردیم، ادامه داد: این اقدامات موجب شد وضعیت مناسبی بر راهیان نور حاکم شود و خدا را شاکریم که از سال ۹۶ هیچ‌گونه فوتی در این اردوها نداشته‌ایم.

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور خاطرنشان کرد: اقدامات مناسب و همکاری ویژه مجموعه فراجا موجب افزایش امنیت و سلامت زائران راهیان نور شده است.

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس مستقر در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و در حاشیه آن، نمایشگاه «دستاورد‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در فضای مجازی»، از ۱۶ دی تا ۲۰ دی با حضور رئیس، معاونین، رؤسای سازمان‌ها و مدیران ادارات کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سراسر کشور، در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار