حضور حداکثری، اقتدار ملی/ استاندار لرستان:

همه برای برگزاری انتخاباتی سالم مسئول هستیم

زیویار گفت: همه در مقابل برگزاری انتخاباتی سالم و مبتنی بر مردم‌سالاری مسئول هستیم.
کد خبر: ۶۴۳۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۳ - 07January 2024

همه برای برگزاری انتخاباتی سالم مسئول هستیم

به گزارش دفاع‌پرس  از لرستان، «فرهاد زیویار» استاندار لرستان امروز یکشنبه در شورای اداری لرستان، اظهار داشت: در راستای عدالت در تبلیغات باید امکانات دستگاه‌های دولتی به‌ویژه صداوسیما به‌صورت یکسان در اختیار نامزدهای انتخاباتی قرار گیرند.

وی  افزود: هیچ کاندیدایی بر دیگری ارجحیت ندارد و تمامی امکانات دستگاه‌ها باید به‌صورت عادلانه برای انتخابات و تبلیغات به کار گرفته شود.

استاندار لرستان به رقابت، سلامت، مشارکت و امنیت به‌عنوان چهار مؤلفه راهبردی مقام معظم رهبری برای برگزاری انتخابات اشاره کرد و گفت: تلاش مسئولان باید بر این باشد که این چهار مؤلفه در برگزاری انتخابات محقق شوند.

زیویار با بیان اینکه خط مقدم سلامت در انتخابات، قوه قضائیه است  تصریح کرد: سایر دستگاه‌ها نیز باید در این خط حرکت کنند.

وی عنوان کرد: تأمین مشارکت و امنیت انتخابات برعهده ستاد انتخابات است که نشان‌دهنده نقش تمامی ارکان در برگزاری انتخابات است.

استاندار لرستان به رویدادهای تاریخ انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: ماحصل مبارزات هزار و چندصدساله مردم برای رسیدن به حکومت اسلامی، حکومت جمهوری اسلامی است که توفیق حکومت مبتنی بر مردم‌سالاری دینی را فراهم آورده است.

زیویار، ادامه داد: در حکومت مردم‌سالاری دینی مجلس در رأس همه امور است که لازمه این امر فراهم‌آوردن زمینه مشارکت حداکثری مردم است.

وی عنوان کرد: نظرسنجی‌ها حکایت از این دارد که رشد مشارکت انتخاباتی در شیب مناسبی قرار گرفته است.

استاندار لرستان، تأکید کرد: تاریخ ایران اسلامی نشان می‌دهد هرگاه ملت ایران با تهدید مواجه می‌شوند مصمم‌تر و مستحکم‌تر در امور کشور مشارکت می‌کنند.

زیویار با تأکید بر اینکه همه در مقابل برگزاری انتخاباتی سالم و مبتنی بر مردم‌سالاری دینی مسئول هستیم عنوان کرد: هیئت بررسی تبلیغات برای اولین‌بار در این دوره ایجاد شده است که نشان‌دهنده اهتمام نظام برای برگزاری هر چه سالم‌تر انتخابات است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها