مسئول دفتر نمایندگی حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان تربت حیدریه خبر داد؛

میزبانی تربت حیدریه از اختتامیه مرحله استانی سومین جشنواره «افتخار من»

باقرزاده از برگزاری مراسم پایانی مرحله استانی سومین جشنواره ملی «افتخار من» در تربت حیدریه در ۲۸ دی سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۶۴۳۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۳ - 07January 2024

میزبانی تربت حیدریه از اختتامیه مرحله استانی سومین جشنواره «افتخار من»به گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، «مهدی باقرزاده» مسئول دفتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان تربت حیدریه در نشست هماهنگی برگزاری اختتامیه مرحله استانی سومین جشنواره ملی افتخار من که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: این جشنواره از سوی سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سطح ملی پیش‌بینی و فراخوان آن منتشر شده است.

وی افزود: به دلیل اینکه بیشترین شرکت‌کنندگان مرحله استانی سومین جشنواره افتخار من از ‌شهرستان تربت‌حیدریه بوده‌اند، این شهرستان میزبان مراسم پایانی این جشنواره خواهد بود.

مسئول دفتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان تربت حیدریه ادامه داد: اختتامیه سومین جشنواره افتخار من میزبان بیش از ۲۰۰ شرکت کننده از سرتاسر استان خراسان رضوی است و در این مراسم ۲۰ از منتخبین که پنج نفر آن‌ها مربوط به شهرستان تربت حیدریه هستند، تجلیل خواهد شد.

باقرزاده تصریح کرد: با توجه به امکانات خوبی که دانشگاه دولتی تربت حیدریه دارد، مقرر شده آیین پایانی در سالن همایش‌های این دانشگاه برگزار و سایر دستگاه‌ها نیز با پشتیبانی خود رونق‌بخش این مراسم باشند.

فراخوان سومین جشنواره ملی «افتخار من» با هدف ارتباط پیشکسوتان جهاد و مقاومت با نسل جوان و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و در راستای نهضت خاطره‌گویی رزمندگان دوران دفاع مقدس توسط سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از آبان سال جاری در سراسر کشور منتشر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار