مدیرکل صدا و سیمای فارس:

صدا و سیما خود را امین و مورد اعتماد مردم می‌داند/ حرم شاهچراغ صاحب استودیوی ویژه می‌شود

سیدتقی سهرابی گفت: صدا و سیما خود را امین و مورد اعتماد مردم می‌داند و باور ما این است که هرچقدر بتوانیم به میل و نیاز مخاطبان خود توجه کنیم و مطالب و خواسته‌های خود را در قالب تلویزیون به نمایش درآوریم توجه به رسانه‌های ملی و خودی بیشتر خواهد شد.
کد خبر: ۶۴۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲ - 31December 2015

صدا و سیما خود را امین و مورد اعتماد مردم می‌داند/ حرم شاهچراغ صاحب استودیوی ویژه می‌شود

به گزارش دفاع پرس از شیراز، سیدتقی سهرابی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کار ساخت این استودیو سرعت خواهد گرفت تا سومین حرم اهل بیت(ع) نیز همانند دو حرم مطهر دیگر امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) صاحب یک استودیوی خاص و ویژه تلویزیونی شود با این تفاوت که ما بنا داریم یک استودیوی رادیویی هم در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) راهاندازی کنیم که در دو حرم دیگر استودیو رادیویی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه مدیران ارشد و میانی استان فارس به رسانهها به صورت عام توجه ویژه دارند و برنامههای خود را از طریق رسانهها به مردم اعلام میکنند، گفت: نظام جمهوری اسلامی بدون تردید خدمات زیادی از آغاز شکل گیری تاکنون به مردم ارائه داده است اما باید اعتراف کرد بسیاری از این خدمات دانسته و ندانسته آن طور که باید و شاید به اطلاع مردم رسانده نشده است بنابراین رسانهها باید در این زمینه تلاش بیشتری با هم داشته و مسئولان هم باید توجه بیشتری به موضوع رسانهها داشته باشند.

مدیرکل صدا و سیمای فارس با خاطرنشان کردن این که خدمات زیادی که در حوزههای مختلف انجام شده که باید بیان شوند تصریح کرد: اگر بیان نشود دستاویزی برای رسانههای معاند میشود و آن طور که خودشان دوست دارند مطالب را بازگو میکنند بنابراین وظیفه بسیار خطیری بر عهده ما رسانههاست که امیدواریم بتوانیم در این دوره حساس وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهیم.

سیدتقی سهرابی گفت: صدا و سیما خود را امین و مورد اعتماد مردم میداند و باور ما این است که هرچقدر بتوانیم به میل و نیاز مخاطبان خود توجه کنیم و مطالب و خواستههای خود را در قالب تلویزیون به نمایش درآوریم توجه به رسانههای ملی و خودی بیشتر خواهد شد.

وی در ادامه سخنان خود به فرا رسیدن ایام انتخابات در پایان سال جاری اشاره و اظهار کرد: انتخابات موضوع بسیار مهمی برای همه کشور، استان و به تبع آن رسانهها از جمله رسانه ملی است که صدا و سیما در این زمینه برنامهریزیهای بسیار خوبی انجام داده است و در این دوره در ۴ مرحله صدا و سیما برنامهریزی دارد که بتواند در خدمت مردم باشد.

مدیرکل صدا و سیمای فارس، یکی از عمده مشکلات امروز را نبود پوشش رادیویی و تلویزیونی در برخی از نقاط کشور و استان دانست و افزود: بخشی از آن به دلیل تغییر تکنولوژی و دروه گذار از آنالوگ به دیجیتال است و همچنین با توجه به اینکه سواد رسانهای مردم بالاتر رفته است و صدا و تصویر باکیفیت در کنار محتوای پاک را طلب میکنند بنابراین ما هم درصدد هستیم با راهاندازی ایستگاههای جدید بتوانیم به این خواسته مردم پاسخی در خور دهیم.

وی تاکید کرد: با اینکه فعلاً پوشش روستاها در بحث دیجیتال در اولویت کار ما نیست اما با راهاندازی ۲۰ ایستگاه که درقالب ۴۰ فرستنده تلویزیونی است، ۲۷ شهر و ۲۸۱ روستای استان زیر پوشش صدا و تصویر دیجیتال قرار میگیرند، میتوانند ۱۶ شبکه رادیویی و ۲۰ شبکه تلویزیونی با کیفیت دیجیتال دریافت کنند.

مدیرکل صدا و سیمای فارس در ادامه به موفقیتهایی این سازمان در دوره ۱۰ ماهه اخیر اشاره و اظهار کرد: صدا و سیمای فارس توانست مقام اول را در بخش برنامههای مذهبی حوزه تلویزیون در ماه رمضان کسب کند و همچنین در نشست اخیری که معاونان پخش سیما در اهواز داشتند، صدا و سیما مرکز فارس در سه حوزه توجه به مخاطب، حضور در شبکههای ملی و ویژه برنامههای مناسبتی حائز مقام و تجلیل شد.

سهرابی تأکید کرد: مرکز فارس یکی از مراکز مؤثر و مورد توجه در میان مراکز استانی سراسر کشور است و با نیروی انسانی قابل و تجهیزات قابل قبول و زیرساختهای خوب در حال ارائه خدمت به مردم است.

نظر شما
پربیننده ها