حضور حداکثری، اقتدار ملی/ در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا: مخالفان انتخابات، مخالف پیشرفت کشورند

حجت‌الاسلام ادیانی گفت: کسانی که با انتخابات و مشارکت مردم در این امر مهم و سرنوشت ساز مخالفت می‌کنند فاقد صلاحیت انقلابی و مخالف پیشرفت و اقتدار کشور هستند.
کد خبر: ۶۴۴۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴ - 11January 2024

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا: مخالفان انتخابات، مخالف پیشرفت کشورندحجت‌الاسلام والمسلمین «سید علیرضا ادیانی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با بیان اینکه باید با بسیج تمام توان و امکانات خود در برای رسیدن به هدف مطلوب که همان مشارکت حداکثری آماده کنیم اظهار داشت: امام و مقتدای ما آحاد مردم را دعوت به مشارکت حداکثری در انتخابات کرده‌اند و وظیفه ما سربازان ولایت این است که وارد میدان شویم و در اجرای این فرمان کار جهادی و انقلابی انجام دهیم.

حجت‌الاسلام ادیانی با تاکید بر اجرای کار‌های بنیادی و اساسی در کشور افزود: کار‌های بنیادی را دریابید اساس و بنیان، نظام مقدس جمهوری اسلامی است و اساس این نظام امر مهم انتخابات است.

نماینده ولی فقیه در انتظامی کشور نقش مجموعه انتظامی در انتخابات را بسیار مهم و تاثیرگذار دانست و تاکید کرد: خانواده بزرگ انتظامی به تنهایی میزان رأی قابل توجهی دارد و این اثر بخشی را هم دارد که بتواند قاطبه جامعه را به این مشارکت در این امر مهم مشتاق کند.

وی با اشاره به تقدیم گزارش عملکرد سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور در انتخابات ریاست جمهوری به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: معظم له با اعلام رضایت، اقدامات انتظامی را تحسین برانگیز توصیف کردند که رضایت ایشان بهترین مدال افتخار برای ما سربازان خط ولایت است پس باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا در این آزمون هم موفق به جلب رضایت ولی امر مسلمین جهان گردیم.

حجت الاسلام ادیانی با ارزیابی اقدامات صورت گرفته در حوزه انتخابات گفت: برخی طرح‌ها مانند جشن تکلیف سیاسی ویژه رای اولی‌ها از ابداعات و ابتکارات سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی است و بازخورد مناسبی به همراه داشته است و قشر تاثیر گذار جامعه این جوانان که برای اولین بار به حوزه مشارکت در انتخابات وارد شده اند را کانون توجه قرار داده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی با تاکید بر اقدام سریع، جدی و اثرگذار در رابطه با انتخابات اسفند گفت: همگان برای افزایش مشارکت در انتخابات وظیفه داریم و انجام این وظیفه امروز مقدم بر سایر فعالیت‌ها است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها