برگزاری نشست هم‌اندیشی در خصوص راه‌اندازی خطوط صدای مشاور ایثارگران

نشست هم‌اندیشی راه‌اندازی خطوط صدای مشاور (هات لاین) با حضور مدیرکل دفتر مددکاری و مشاوره، مدیرکل مراجعات و پاسخگویی ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران و سرپرست پژوهشکده مهندسی و علوم پزشکی جانبازان برگزار شد.
کد خبر: ۶۴۴۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱ - 13January 2024

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، نشست هم‌اندیشی راه‌اندازی خطوط صدای مشاور (هات لاین) با حضور «بهروز بزرگی» مدیرکل دفتر مددکاری و مشاوره بنیاد شهید و امور ایثارگران، «محمدحسن علینقیان افجه‌ای» مدیرکل مراجعات و پاسخگویی ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران، نماینده مرکز حراست، نماینده اداره کل بازرسی، ارزیابی عملکرد، رسیدگی به شکایات و پاسخگویی، نماینده معاونت سلامت و توانمندسازی اجتماعی، معاون بهداشت و درمان شهرستان‌های استان تهران، نماینده مرکز آمار و فناوری اطلاعات و جمعی از مدیران و کارشناسان در سالن شهید رهنمون پژوهشکده مهندسی و علوم پزشکی جانبازان برگزار شد.

در این نشست ضمن معرفی طرح مذکور توسط پژوهشکده، مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران دیدگاه و نظرات خود را در خصوص اهمیت انجام این پروژه که با سابقه چندین ساله از سوی مرکز هاتف و حوزه مددکاری به اشکال دیگری صورت می‌گرفت به بحث و تبادل نظر گذاشتند.

«علی گرجی» سرپرست پژوهشکده مهندسی و علوم پزشکی جانبازان به ضرورت انجام این طرح با توجه به تاکید و درخواست ریاست عالی سازمان اشاره داشت و با ذکر اثربخشی آن در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و مدیریت بحران، از نمونه‌های اجرا شده در سایر سازمان‌ها مواردی را ذکر کرد.

در پایان تاکید شد این طرح تحت نظارت پژوهشکده به صورت پایلوت در شهرستان‌‎های استان تهران برگزار شود. همچنین پیشنهاد شد مرکز تلفن پژوهشکده به جهت بستر مناسب و آماده دراختیار عوامل اجرایی (روانشناسان و مشاوران) صدای مشاور قرار گیرد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار