استاندار مازندران:

المان شهدای مازندران در ورودی شهرها و روستاها جانمایی شود

«حسینی پور» با بیان اینکه شهرستان‌های مازندران موظف به ساخت المان از شهدای شهر خود هستند، گفت: دهیاران نیز نمادی از شهدای روستای خود را در ورودی آن جانمایی کنند.
کد خبر: ۶۴۴۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹ - 14January 2024

المان شهدای مازندران در ورودی شهرها و روستاها جانمایی شودبه گزارش دفاع‌پرس از استان مازندران، «سید محمود حسینی‌پور» استاندار مازندران در بیست و چهارمین جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که شب گذشته در سالن شهید رجایی استانداری برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد و اظهار داشت: مهم‌ترین فلسفه برگزاری جلسات فرهنگ ایثار و شهادت احیاء راه شهدا است.

حسینی‌پور افزود: هنوز بعد ۴۴ سال عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی هیچ شاخصی پیدا نشد که به اندازه این شهدا در معنویت اثر‌گذار باشد؛ باید از این فرصت معنوی برای مقابله با تهاجم فرهنگی این استان بهره‌گیری کنیم.

وی با بیان اینکه تاکید و تعمیق فرهنگ ارزش‌های دهه اول انقلاب اسلامی و دفاع مقدس جزء مبانی اصلی راه شهدا محسوب می‌شود، گفت: برای حفظ فرهنگ ایثار و شهادت باید با اسناد دقیق و چشم‌انداز دقیق‌تر کار را پیگیری کنیم.

حسینی‌پور با بیان اینکه باید به‌دنبال این باشیم چگونه می‌توانیم فرهنگ ایثار و شهادت را در زندگی مردم عجین کنیم بر احداث المان و نماد فرهنگ دفاع مقدس در استان مازندران تاکید کرد.

وی تاکید کرد: شهرستان‌های مازندران موظف به ساخت المان از شهدای شهر خود هستند و دهیاران نیز نمادی از شهدای روستای خود را در ورودی آن جانمایی کنند.

حسینی‌پور همچنین خواستار ساخت سرود مختص به شهدای مازندران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و جانمایی یادمان شهدا در دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها شد.

استاندار مازندران با اشاره به نقش مهم رسانه‌ها در اطلاع رسانی و فرهنگ‌سازی در جامعه و میان افکار عمومی، از رسانه‌های استان خواست در زمینه ترویج و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بیشتر تلاش کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار