مسئول دفتر حفظ آثار دفاع مقدس آمل خبر داد؛

رونمایی از مستند فاخر «چشم بیدار جنگل» در آمل

«امانی» از رونمایی از مستند فاخر «چشم بیدار جنگل» به مناسبت بزرگداشت حماسه اسلامی ۶ بهمن آمل خبر داد.
کد خبر: ۶۴۵۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷ - 16January 2024

رونمایی از مستند فاخر «چشم بیدار جنگل» در آملبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان مازندران، «علی امانی» مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان آمل عصر امروز در نشست با خبرنگاران که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه امسال برای اولین بار دیدار خانواده‌های شهدای ششم بهمن آمل با استاندار و مدیران استانداری برگزار می‌شود، اظهار داشت: در این دیدار جانبازان و ایثارگران این حماسه نیز حضور خواهند داشت.

وی افزود: برنامه‌های متنوعی برای گرامیداشت حماسه ششم بهمن در نظر گرفته شده است و سریالی ۴۰ قسمتی حماسه ششم بهمن نیز در سیما فیلم تهیه و تولید می‌شود.

این مسئول با اظهار اینکه در قالب سفر ریاست جمهوری نیز اعتباری برای ساخت سریال حماسه ششم بهمن درنظر گرفته می‌شود، بیان کرد: راه اندازی مؤسسه فرهنگی و هنری چندرسانه‌ای از دیگر اقدامات و برنامه‌ها است.

امانی برپایی اردو‌های راهیان نور جنگل، نشست ایثارگران و جانبازان را از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد و گفت: برنامه‌ها از روز شنبه با کاشت ۴۱ نهال به نیت ۴۱ شهید آغاز می‌شود.

این مسئول همچنین پویش دختران حاج قاسم، همایش ملی حماسه ششم بهمن، دیدار فرماندار با جانبازان، مهرواره دختران هزارسنگر با پویش «من هم یک طاهره‌ام»، همایش پدران آسمانی، افتتاحیه و برگزاری کشتی لوچوی کشوری، رونمایی از مستند فاخر «چشم بیدار جنگل»، مراسم استقبال از دونده آملی «مسلم عابدیان جلودار» که در قالب دوی فرااستقامت به طول هزار و ۲۰۰ کیلومتر از مزار حاج قاسم تا گازار شهدای آمل اجرا شد، همایش جوانان و هیئت‌های ورزشی و مراسم اختتامیه برنامه‌های هفته مقاومت و حماسه را از جمله دیگر برنامه‌های هفته بزرگداشت حماسه اسلامی ششم بهمن مردم آمل عنوان کرد.

نظر شما
پربیننده ها