فرمانده سپاه قائم استان سمنان:

هدف دشمن در جنگ رسانه ای ناامیدی مردم از حاکمیت و نظام است

سردار «شوقانی» گفت: رسانه‌ها خارجی می‌کوشند تا اخبار را به صورت معکوس و وارونه جلوه دهند ودر این بین هدف ناامیدی مردم از حاکمیت و نظام را در برنامه جنگ رسانه‌ای خود دارند.
کد خبر: ۶۴۵۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰ - 18January 2024

دشمن در جنگ رسانه ای به دنبال ناامیدی مردم از حاکمیت و نظام  است

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، سردار «منصور شوقانی» فرمانده سپاه قائم استان سمنان صبح پنج شنبه در آئین افتتاح جام رسانه‌ای امید به میزبانی سالن شهید بسطامی سپاه استان سمنان ضمن بیان اینکه رسانه‌ها خارجی می‌کوشند تا اخبار را به صورت معکوس و وارونه جلوه دهند، اظهار داشت: در این بین هدف ناامیدی مردم از حاکمیت و نظام را در برنامه جنگ رسانه‌ای خود دارند.

وی ضمن بیان اینکه با توجه به هدف گذاری دشمن در باب آرایش رسانه‌ای پایگاه‌ها و رسانه‌های خارجی بیش از هر چیز باید یکدل و متحد عمل کنیم، افزود: وجود فاصله بین رسانه‌های داخلی عمدتاً ناشی از اختلافات سلیقه در این عرصه معنا و مفهومی ندارد.

فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه هم صدایی و انجام برنامه‌های فرایندی در تکمیل اقدامات انجام شده توسط رسانه‌ها امری ضروری است، ابراز داشت: هم راستایی در تولید محتواهای رسانه‌ها، دامنه تأثیر گذاری بیشتری خواهد داشت.

شوقانی ضمن بیان اینکه طی چهار دهه گذشته هرکجا تفسیر رسانه‌ای واحد داشتیم، نقاط اوج، پیشرفت و اتفاق آرا رسانه‌ای شکل گرفت، تصریح کرد: رسانه‌ها می‌بایست در اخبار خود این مقوله را مدنظر قرار داده و انعکاس دهنده امید در جامعه باشند.

وی افزود: از رسانه‌های استان سمنان نیز انتظار می‌رود روی نقاط قوت، اقدامات خوب صورت گرفته و برنامه‌های سازنده فوکوس و تمرکز بیشتری داشته باشند تا با این وحدت رویه بتوان نقشه دشمن همانا القای ناامیدی را خنثی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار