برگزاری اختتامیه دوره بصیرت ویژه چهارمین گروه از کارکنان بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس در قم

مراسم اختتامیه دوره بصیرت ویژه چهارمین گروه از کارکنان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در سالن همایش هتل صفای عقیدتی سیاسی ارتش در قم برگزار شد.
کد خبر: ۶۴۵۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰ - 19January 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، مراسم اختتامیه دوره بصیرت ویژه چهارمین گروه از کارکنان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و کارکنان ادارات کل تابعه سراسر کشور، در سالن همایش هتل صفای عقیدتی سیاسی ارتش در قم برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید جعفر طباطبایی» رئیس عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در سخنانی با اشاره به اهمیت برگزاری دوره های بصیرتی کارکنان اظهار داشت: بحمدالله مطالب محتوایی این دوره ها با استقبال بالای فراگیران و شرکت کنندگان روبرو شده است.

وی افزود: سه دوره در تاریخ‌های ۳۰ آبان تا دوم آذر، ۱۴ تا ۱۶ آذر و ۲۲ تا ۲۴ آذر و دوره فعلی نیز از ۲۶ تا ۲۸ دی با حضور حدودا ۴۵۰ شرکت کننده برگزار شد.

 

برگزاری اختتامیه دوره بصیرت ویژه چهارمین گروه از کارکنان بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس در قم

طباطبایی ادامه داد: آخرین مرحله دوره بصیرت کارکنان بنیاد و ادارات کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ویژه خواهران در اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.

در ادامه، حجت الاسلام والمسلمین «حیدر مصلحی» رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس، طی سخنانی با اشاره به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات یازدهم اسفند، گفت: دشمنان از اول پیروزی انقلاب تاکنون هیچگاه بیکار نبوده اند و همواره با نفوذ موردی و جریانی به دنبال ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی هستند.

وی افزود: کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات و گره زدن معیشت مردم با نظام اسلامی از جمله شگردهای دشمنان است و مسئولان، مردم و خواص باید مراقب دسیسه ها باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار