معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:

محتوای کتاب‌های درسی دانش آموزان برای تحقق اهداف تعلیم و تربیت نیازمند بازنگری است

«کامرانی» گفت: محتوای کتاب‌های درسی دانش آموزان برای تحقق اهداف تعلیم و تربیت نیازمند بازنگری است.
کد خبر: ۶۴۵۷۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳ - 19January 2024

محتوای کتاب های درسی دانش آموزان برای تحقق اهداف تعلیم و تربیت نیازمند بازنگری استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، «احسان کامرانی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در جلسه کارگروه تعلیم و تربیت استان با اشاره به اهمیت تعلیم و تربیت، اظهار داشت: توجه به امر تعلیم و تربیت در جامعه به صورت هدفمند بسیاری از آسیب ها را در این بخش کاهش خواهد داد.

وی تصریح کرد: موضوع مهم تعلیم و تربیت نیازمند توجه در خانواده، جامعه، مهد کودکها، آموزش و پرورش و دانشگاه ها است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: تعلیم و تربیت با تربیت آینده سازان جامعه در ارتباط است و این مهم بیانگر جایگاه تعلیم و تربیت است.

وی افزود: تعلیم و تربیت در کشور مورد غفلت واقع شده است که پیامدهای مخرب بسیاری داشته است.

کامرانی گفت: محتوای کتاب های درسی به ویژه در آموزش و پرورش نیازمند بازنگری جدی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش با محتوای فعلی دروس در تربیت انسان های تراز انقلاب اسلامی و در نهايت تمدن سازي فاصله دارد.

وی در همین خصوص، افزود: تعلیم و تربیت با موضوع مهم تربیت افراد متعهد و متخصص در بخش های مختلف مرتبط است ولی بسیاری از محتواهای که دانش آموزان با آن آموزش می بینند خروجی چندانی نداشته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع تعلیم و تربیت کلیه دلسوزان و نخبگان حوزی و دانشگاهی برای پربار شدن این بخش ورود کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار