امام جمعه همدان:

مسئولان در عرصه مبارزه با فساد، به گزارشگران میدان دهند

حجت‎الاسلام «شعبانی» گفت: در عرصه مبارزه با فساد باید به هم اعتماد کنیم و در کنار هم باشیم. از مسئولان می‌خواهیم تا در عرصه مبارزه با فساد، به گزارشگران میدان دهند و به آنها توجه کنند.
کد خبر: ۶۴۵۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۴ - 19January 2024

مسئولان در عرصه مبارزه با فساد، به گزارشگران میدان دهندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان در خطبه‌های نماز جمعه همدان اظهار داشت: بهترین توشه برای آخرت، مساله تقوا، خدا ترسی و توجه به حلال و حرام الهی است. در مسئله تقوا باید تعاون داشت و دست همدیگر را گرفت.

وی افزود: تجمعاتی که در همدان شکل گرفت نشان دهنده وجود روحیه عدالت طلبی در بین مردم بود. این تجمع نشان داد هم استانی‌های ما دغدغه مراقبت از عفت را دارند و حریم خانواده برای همه آنها مقدس است. انتظار مردم از مسئولان و متولیان اجرای عدالت است. باید از همه دغدغه‌مندان تشکر کنم و این مطالبه‌گری بسیار ارزشمند است. اینگونه پرونده‌ها را باید از مجاری قانونی پیش برد.

نماینده ولی فقیه با بیان اینکه تجمعات مردم همدان نشان داد، جامعه ما، جامعه‌ای عفیف است، تصریح کرد: بنای شبکه‌های معاند همیشه نشان دادن نقاط ضعف و سو استفاده است اما این بار نقاط قوت جامعه و غیرتمندی همدانی‌ها را نشان دادند. جامعه اسلامی افتخار می‌کند در مقابل احساس امنیت اخلاقی بانوان، حساس است. مسئولان ارشد استان برای حل مشکلات و دغدغه‌های مردم هم دل هستند. در عرصه مبارزه با فساد باید به هم اعتماد کنیم و در کنار هم باشیم. از مسئولان می‌خواهیم تا در عرصه مبارزه با فساد، به گزارشگران میدان دهند و به آنها توجه کنند.

وی با بیان اینکه از ستاد امر به معروف سامانه‌ای را برای مطالبه‌گران ایجاد کرده تا مردم به راحتی بتوانند در آنجا گزارشات خود را مطرح کنندف افزود: هیچ گونه فسادی قابل قبول نیست و نباید اجازه دهیم فساد ریشه دار شود. ترویج سبک زندگی غربی یکی از عوامل به وجود آمدن این مفاسد در جامعه است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان عنوان کرد: حتی آن کسی که کم حجاب است نیز نگران خانواده و فرزندش است و لذا همه باید کمک کنیم تا حریم خانواده حفظ شود. توصیه همیشگی رهبر معظم انقلاب اسلامی به ائمه جمعه، همراهی با مردم و حل مشکلات مردم بوده و هست. ائمه جمعه مسولیت اجرایی ندارند، اما نسبت به مطالبه مردم و پیگیری مشکلات مردم متعهد هستند، تعهد ائمه جمعه خدمت صادقانه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار