در نشست منطقه‌ای مسئولین دفاتر نمایندگی حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان‌های شمال شرق خراسان رضوی مطرح شد؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی: نشر ارزش‌های دفاع مقدس باید امیدوارنه و جهادی دنبال شود/ اخلاص اثرگذاری فعالیت‌ها را ارتقا می‌دهد

سردار یوسفعلی‌زاده گفت: دفاتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در شهرستان‌ها در اجرای ماموریت حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس باید با روحیه جهادی و امیدوارانه حرکت کرده و با توکل بر خداوند و تلاش مجددانه، از موانع عبور کنند چراکه این راه عظمت دارد و این ماموریت مقدس است.
کد خبر: ۶۴۵۸۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰ - 20January 2024

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی: نشر ارزش‌های دفاع مقدس باید امیدوارنه و جهادی دنبال شود/ اخلاص اثرگذاری فعالیت‌ها را ارتقا می‌دهدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، نشست منطقه‌ای مسئولین دفاتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شمال شرق خراسان رضوی شامل شهرستان‌های تربت حیدریه، مه‌ولات، زاوه و رشتخوار با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی به میزبانی دفتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان تربت حیدریه برگزار شد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این نشست اظهار داشت: بحمدالله با نقش‌آفرینی پیشکسوتان دفاع مقدس و جوانان آتش به اختیار اقدامات خوب و ارزشمندی در حوزه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سطح استان صورت گرفته که قابل تقدیر است.

وی افزود: در گذر زمان ارزش فعالیت دفاتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در شهرستان‌ها که توانسته‌اند با دست خالی موفقیت‌های غیرقابل محاسبه‌ای را داشته باشند، مشخص می‌شود.

این مسئول ادامه داد: وقتی توکل به خداوند و اخلاص پشتوانه فعالیت‌ها باشد خداوند هم به کار برکت می‌دهد و ماموریت ضریب پیدا می‌کند و اثرگذار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی گفت: دفاتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در شهرستان‌ها ماموریت بزرگی را پیگیری می‌کنند؛ بر همین اساس باید قدر فرصت‌های خدمت در این حوزه را بدانید.

یوسفعلی‌زاده تأکید کرد: اگرچه کمیت، شاخص ارزیابی‌های عملکرد دفاتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است اما بر روی کیفیت و هدفی که ماموریت دارد باید متمرکز شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر استفاده از همه ظرفیت‌ها در راستای پیشبرد مأموریت، بیان داشت: موفقیت‌های اداره‌کل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس؛ مرهون تلاش‌های دفاتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در شهرستان‌ها، دستگاه‌ها، ساختارها و تشکل‌های مردم نهاد دفاع مقدس استان است که انتظار می‌رود برای تداوم این روند، سطح تعاملات و استفاده از ظرفیت‌ها ارتقا پیدا کند.

این مقام مسئول یادآور شد: برخی دفاتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در اجرای ماموریت برجستگی‌هایی دارند که موجب موفقیت آن‌ها شده که سایر دفاتر باید با تعامل، از تجارب آن‌ها در جهت موفقیت خود بهره ببرند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی یادآور شد: ماموریت دفاتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هماهنگ‌کنندگی و انسجام‌بخشی و همچنین مطالبه‌گری است چراکه دستگاه‌های اجرایی، تشکل‌ها و ساختارهایی که از سوی نظام مقدس اسلامی مسئولیت دارند و در کشور منشا خدمت هستند وظیفه دارند برای نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و مقاومت تلاش کنند.

یوسفعلی‌زاده تاکید کرد: دفاتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در شهرستان‌ها در اجرای ماموریت حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس باید با روحیه جهادی و امیدوارانه حرکت کرده و با توکل بر خداوند و تلاش مجددانه، از موانع عبور کنند چراکه این راه عظمت دارد و این ماموریت مقدس است.

تجلی فعالیت دفاتر نمایندگی حفظ آثار دفاع مقدس در کنگره‌های ملی شهدا

همچنین در این نشست سرگرد پاسدار «مجتبی نیازی» مدیر هماهنگی امور شهرستان‌های اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی در سخنانی، ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته توسط دفاتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به منظور ترویج فرهنگ جهاد و مقاومت ابراز داشت: بحمدالله دفاتر نمایندگی نسبت به ماموریت آگاهی کامل دارند و باید برای گسترش فعالیت‌ها و موفقیت بهتر در اجرای ماموریت از همه ظرفیت‌ها بهره‌ ببرند.

وی افزود: با توجه به اینکه کنگره ملی شهدای منطقه تربت حیدریه سال آینده برگزار می‌شود دفاتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان‌های تربت حیدریه، مه‌ولات، زاوه و رشتخوار از این فرصت ایجاد شده بهره ببرند و برای نقش‌آفرینی هرچه بهتر خود، از تجارب شهرستان‌های سبزوار و نیشابور که در سال جاری کنگره آن‌ها برگزار شده استفاده کنند.

مدیر هماهنگی امور شهرستان‌های اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی ارتباط اعضای شورای دفاتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در شهرستان‌ها را با مدیریت‌های تخصصی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی ضروری دانست.

در ابتدای این نشست، مسئولین دفاتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان‌های تربت حیدریه، مه‌ولات، زاوه و رشتخوار گزارشی از روند پیشرفت برنامه‌های ابلاغی در حوزه‌های مختلف، ارائه کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار