از سوی بخش علمی جشنواره اسباب‌بازی؛

نشست‌های تخصصی با موضوع اسباب‌بازی برگزار می‌شود

هشتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی در بخش علمی خود چهار نشست‌ تخصصی با موضوع اسباب‌بازی برگزار می‌کند.
کد خبر: ۶۴۵۸۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲ - 20January 2024

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، همزمان با نمایشگاه ترویج بازی و فروشگاه تخصصی تولیدات صنعت اسباب‌بازی ایران، نشست‌های تخصصی بخش علمی جشنواره برگزار می‌شود.

برهمین اساس اولین نشست روز یکشنبه ۱ بهمن ساعت ۱۳ تا ۱۵ با موضوع «کارکرد روان‌شناختی اسباب‌بازی و سرگرمی در کاهش تنش‌های اجتماعی و عمومی برای گروه‌های مختلف سنی» برگزار می‌شود. مائده پرویزی روان‌پزشک، فوق تخصص روان‌پزشکی کودکان و نوجوانان و دبیر کمیته کودک و نوجوان انجمن علمی روان‌پزشکان ایران و محمدکامران درخشان روان‌پزشک، فوق تخصص سایکوسوماتیک و مدرس دانشگاه سخنرانان این نشست هستند.

عنوان نشست دوم «بازی و روایت‌های میان فرهنگی و بینانسلی (فراگیری بازی)» است که روز دوشنبه ۲ بهمن ساعت ۱۳ تا ۱۵ با سخنرانی بهمن نامورمطلق عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی، علی عباسی عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی و میثم یزدی عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار خواهد شد.

«خلاقیت در فرآیند بازی و استارت آپ‌ها، شتاب‌دهنده‌ها و شرکت‌های خلاق اسباب بازی و سرگرمی» نیز عنوان نشست سوم است و روز چهارشنبه ۴ بهمن با سخنرانی پرویز کرمی، بدرالدین احمدی و بهروز کشاورز برگزار می‌شود.

نشست‌های تخصصی با موضوع اسباب‌بازی برگزار می‌شود

همچنین نشست آخر بخش علمی جشنواره اسباب‌بازی با موضوع «برندسازی، بازارسازی و اصول رقابت در صنعت اسباب‌بازی» روز شنبه ۷ بهمن ساعت ۱۳ تا ۱۵ با سخنرانی احمد پاکزاد پژوهشگر و مدرس برند، علیرضا صالحی پژوهشگر و مدرس مدیریت برگزار خواهد شد.

نشست‌های بخش علمی هشتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی در سالن کنفرانس مرکز آفرینش‌های کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود و بهنام زنگی دبیری نشست‌ها را برعهده دارد.

هشتمین دوره از جشنواره ملی اسباب‌بازی ایران از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی ایران برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به حضور در نشست‌های تخصصی جشنواره اسباب‌بازی از طریق فضای مجازی می‌توانند در اسکای‌روم به نشانی https://live.kpf.ir/ch/kargah با گزینه مهمان وارد شوند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار