حضور حداکثری، اقتدار ملی/ فرمانده سپاه خوزستان:

عدم مشارکت در انتخابات فقط باعث امیدواری دشمنان می‌شود

سردار شاهوارپور گفت: نه گفتن به رای دادن و مشارکت نکردن در این رویداد مهم هیچ مشکلی را در کشور حل نمی‌کند و فقط باعث امیدواری دشمنان می‌شود.
کد خبر: ۶۴۶۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۶ - 21January 2024

عدم مشارکت در انتخابات فقط باعث امیدواری دشمنان می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، سردار «حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان شامگاه روز گذشته (شنبه) در یادواره شهدای دانش‌آموز هویزه در محل سالن میدان نفتی آزادگان شمالی این شهرستان اظهار داشت: نه گفتن به رای دادن و مشارکت نکردن در این رویداد مهم هیچ مشکلی را در کشور حل نمی‌کند و فقط باعث امیدواری دشمنان می‌شود.

وی افزود: در زمانی که ابرقدرت‌های دنیا به دنبال هدایت انسان‌ها به سوی ابتذال و دور شدن آن‌ها از ادیان توحیدی بودند انقلاب اسلامی پای کار آمد و تمام نقشه‌های آنان را بر هم زد.

سردار شاهوارپور ادامه داد: یکی از مولفه‌های نظام جمهوری اسلامی که از روز اول پیروزی انقلاب اسلامی با رای مردم رقم خورد انتخاب مدل حکومتی بود.

فرمانده سپاه خوزستان یادآور شد: با رای مردم در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی به جای حکومت دیکتاتوری انتخاب شد و طی این چند دهه شاهد برگزاری ده‌ها انتخابات در حوزه‌های مختلف بوده‌ایم که نشان از حاکمیت مردم در سرنوشت خود دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار