در کنفرانس بین‌المللی بشردوستانه حمایت از فلسطین؛

معاون اجرایی رئیس جمهور: رژیم صهیونیستی در تحقق اهداف خود درمانده شده است

منصوری گفت: رژیم صهیونیستی در تحقق اهداف خود درمانده شده است و فرسایشی شدن این جنگ رژیم صهیونیستی را در مرداب جنگ فروبرده است.
کد خبر: ۶۴۶۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸ - 21January 2024

رژیم صهیونیستی در تحقق اهداف خود درمانده شده استبه گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، کنفرانس بشردوستانه حمایت از غزه با حضور رؤسا و رهبران ارشد جمعیت‌های ملی صلیب سرخ و هلال احمر، امروز یکشنبه یکم بهمن در تهران برگزار شد.

این کنفرانس بین‌المللی با هدف ایجاد راهکار‌های جهانی برای امدادرسانی فوری، هماهنگی‌های منسجم با نهضت جهانی صلیب سرخ و هلال‌احمر، بررسی راهکار‌های مختلف برای ایجاد آتش بس پایدار و ایجاد صندوق بین‌المللی اضطراری کمک به غزه برگزار می‌شود.

«محسن منصوری» معاون اجرایی رئیس جمهور در کنفرانس بین‌المللی بشردوستانه حمایت از فلسطین ضمن عرض خوش آمدگویی به مهمانان حضور یافته از کشور‌های مختلف اظهار داشت: شهادت تعدادی از مستشاران نظامی کشورمان در محور مقاومت و نیرو‌های مقاومت را تبریک و تسلیت عرض می‌کنم. ۱۰۰ روز از مقاومت جانانه و سرافرازانه مردم غزه در مقابل نسل کشی و حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی می‌گذرد.

وی افزود: شاید دنیا انتظار این مقاومت را نداشتند، ولی بعد از گذشت ۱۰۰ روز شاهد هستیم روز به روز به لطف خدا بر اقتدار محور مقاومت افزوده می‌شود و نقطه مقابل دچار از هم گسیختگی و آشفتگی است.

منصوری بیان داشت: رژیم صهیونیستی در تحقق اهداف خود درمانده شده است و فرسایشی شدن این جنگ رژیم صهیونیستی را در مرداب جنگ فروبرده است.

وی گفت: امروز محور مقاومت صرفاً لبنان و فلسطین، سوریه و غزه، عراق و ایران نیست بلکه همه کشور‌ها دست به دست هم داده‌اند تا بتوانند برای همیشه جهان را از وجود یک غده سرطانی پاک کنند و اخذ حمایت همه جانبه آمریکا هم نتوانسته برای اسرائیل گره‌گشا باشد.

اجماع نظری و گفتمانی بین کشور‌های مسلمان برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: دیپلماسی فعال جمهوری اسلامی ایران مثال زدنی است اجماع نظری و گفتمانی بین کشور‌های مسلمان برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه شرایط متفاوتی را در سطح منطقه ایجاد کرده است.

منصوری گفت: در عراق فعالیت نیرو‌های حشدالشعبی بیش از گذشته پررنگ شده و در یمن حماسه آفرینی صورت گرفته است. ایران اسلامی با عزم راسخ از همه جبهه مقاومت حمایت می‌کند و ایران بدون لکنت و ترس و واهمه مقتدرانه از آرمان فلسطین حمایت می‌کند چرا که فلسطین اولویت اول ما است. فعالیت نیرو‌های جان بر کف نظامی و امنیتی ما مانند سپاه مثال زدنی است و اقدامشان کشور ما را تبدیل به محل امن کرده است و ما هم به دنبال همین امنیت در کشور‌های دیگر از جمله فلسطین هستیم.

ذات وحشی رژیم صهیونیستی باید به تصویر کشیده شود

وی گفت: بخش مهمی از جنگی که با آن اکنون روبرو هستیم جنگ رسانه‌ای است. چهره مقتدر مقاومت باید در رسانه تقویت شود. راوی جنگ و این مقاومت علاوه بر تریبون‌ها و حماس، عرصه هنر و هنرمندان هم هست. ذات وحشی رژیم صهیونیستی باید به تصویر کشیده شود. این جنگ باید با یک نگاه تمدنی بیان شود تقابل تاریخی استکبار و استضعاف و حق و باطل است و روایت نباید توأم با احساسات صرف و دلسوزی فردی باشد.

منصوری بیان داشت: فرهنگ مقاومت را باید به تصویر بکشیم و نبرد حق علیه باطل را نشان دهیم.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار