حضور حداکثری، اقتدار ملی/ رییس ستاد انتخابات خوزستان خبر داد؛

آماده سازی سه هزار و ۵۵۱ شعبه اخذ رای در خوزستان

شهاوند گفت: ساماندهی شعبه‌های اخذ رای استان در حال انجام است و  تعداد شعبه‌ها نهایی و زیرساخت‌های مورد نیاز این شعبه‌ها در حال تکمیل است.
کد خبر: ۶۴۶۲۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۶ - 22January 2024

آماده سازی سه هزار و ۵۵۱ شعبه اخذ رای در خوزستانبه گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، «عبدالله افرازه شهاوند» معاون سیاسی، اجتماعی استاندار خوزستان شامگاه دیروز (یکشنبه) در نشست هم اندیشی انتخاباتی با عوامل اجرایی شهرستان‌های شوش، کرخه و اندیمشک که در شهرستان شوش برگزار شد، اظهار داشت: میزان آمادگی حوزه‌های انتخابیه چهارده‌گانه خوزستان برای برگزاری انتخاباتی پرشور، امن، رقابتی و با مشارکت حداکثری در این استان به صورت مستمر در حال ارزیابی است و خوشبختانه روند برگزاری انتخابات در تمام حوزه‌های انتخاباتی استان بر اساس جدول زمانی تعیین شده در حال انجام است.

وی افزود: برای انتخابات یازدهم اسفند ماه امسال سه هزار و ۵۵۱ شعبه اخذ رای در استان آماده سازی شده که این میزان نسبت به دوره قبل رشد ۱۲ درصدی را نشان می‌دهد.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان ادامه داد: برنامه‌ریزی گسترده‌ای در ساماندهی و تکمیل زیرساخت‌ها در شعبه‌های اخذ رای، فراهم کردن پشتیبانی و آموزش متولیان شعبه‌های اخذ رای در خوزستان انجام شده است و برای برگزاری هر چه بهتر و پرشورتر انتخابات تمام ظرفیت‌های استان به میدان آمده است.

شهاوند گفت: ساماندهی شعبه‌های اخذ رای استان در حال انجام است و  تعداد شعبه‌ها نهایی و زیرساخت‌های مورد نیاز این شعبه‌ها در حال تکمیل است.
رییس ستاد انتخابات خوزستان خط قرمز متولیان انتخابات در این استان را قانون و حراست از رای مردم دانست و بیان داشت: سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت چهار اصل مهم مورد تاکید در انتخابات اسفندماه امسال است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار