قالیباف: حادثه فوت ۵ سرباز در کرمان ارتباطی به مسائل تروریستی ندارد

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته فردی که به پنج سرباز در استان کرمان تیراندازی کرده بود دستگیر شده و ارتباطی با مسائل تروریستی ندارد.
کد خبر: ۶۴۶۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱ - 22January 2024
قالیباف: حادثه فوت ۵ سرباز در کرمان ارتباطی به مسائل تروریستی نداردبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی در  جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: در رابطه با نکته‌ای که امروز آقای حسن‌پور پیرامون پیگیری حادثه فوت پنج سرباز در استان کرمان اشاره کردند باید بگویم که پیگیری لازم انجام شده و فرد مورد نظر دستگیر شده است؛ این حادثه هیچ ارتباطی با مسائل تروریستی و بحث‌هایی که قبلا در کرمان اتفاق افتاده ندارد.
 
به گزارش دفاع‌پرس، روز گذشته یکی از سربازان در باغین کرمان که در یکی از موقعیت‌های نظامی ارتش مشغول پاسداری از یگان بوده وارد آسایشگاه سربازان می‌شود و با انگیزه‌ای که هنوز نامعلوم است اقدام به تیراندازی به سمت همرزمان خود می‌کند.
 
متاسفانه در اثر این تیراندازی تعداد پنج نفر از همرزمان این سرباز جان خود را از دست می‌دهند. این سرباز از پادگان متواری شد. اما فرمانده قرارگاه جنوب شرق ارتش بامداد دوشنبه اعلام کرد که سرباز ارتش که پنج همرزم خود را عصر یکشنبه به قتل رسانده بود بازداشت شده است.
 
 بازجویی از این فرد برای مشخص شدن انگیزه این اقدام در جریان خواهد بود و نتیجه به‌موقع اطلاع رسانی خواهد شد.
 
انتهای پیام/341
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار