خانواده شهید «عیسی رحمتی» در شوش تجلیل می‌‌شوند

با حضور اقشار مختلف مردم، آیین تجلیل از خانواده معظم شهید «عیسی رحمتی» از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس شهرستان شوش در این شهر تاریخی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۴۶۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵ - 23January 2024

خانواده شهید «عیسی رحمتی» در شوش تجلیل می‌‌شوندبه گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، با حضور اقشار مختلف مردم، آیین تجلیل از خانواده معظم شهید «عیسی رحمتی» از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس شهرستان شوش در این شهر تاریخی برگزار می‌شود.

این آیین معنوی امروز (سه‌شنبه سوم بهمن‌ از ساعت 20) آغاز می‌شود که اهالی شوش دانیال ضمن دیدار با خانواده معظم شهید رحمتی، از آنها تجلیل می‌کنند.

آیین تجلیل از خانواده معظم شهید «عیسی رحمتی» در شوش دانیال، خیابان آیت برگزار می‌شود که جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و تعدادی از مسؤولان محلی در آن حضور می‌‌یابند.

در این مراسم دعای توسل با حضور اقشار مختلف مردم به‌یاد شهید «عیسی رحمتی» از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس شهرستان شوش دانیال قرائت می‌شود.

شهید «عیسی رحمتی» یکی از شهدای شهرستان شوش دانیال است که در دوران هشت سال دفاع مقدس شهد شیرین شهادت را نوشید و نامش در دفتر 24 هزار شهید استان خوزستان ثبت شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار