به کارگردانی «مصطفی بوعذار»؛

نمایش «عروس فلسطین» در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر اجرا می‌شود

نمایش «عروس فلسطین» کاری از گروه تئاتر آیین مردم با موضوع مقاومت مردم غزه به نویسندگی زنده یاد «عبدالرضا حیاتی» و کارگردانی «مصطفی بوعذار» در چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر روی صحنه می‌رود.
کد خبر: ۶۴۶۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹ - 23January 2024

نمایش «عروس فلسطین» در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر اجرا می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، نمایش «عروس فلسطین» کاری از گروه تئاتر آیین مردم با موضوع مقاومت مردم غزه به نویسندگی زنده یاد «عبدالرضا حیاتی» و کارگردانی «مصطفی بوعذار» در چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر روی صحنه می‌رود.

این نمایش با محتوای ایستادگی مردم فلسطین در مبارزه با صهیونیسم بر اساس روایتی مستند از زنان جبهه انتفاضه و با بهره‌گیری از هنرمندان با تجربه تئاتر خوزستان پس از ارزیابی کیفی داوران به چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر راه پیدا کرد.

این نخستین نمایش با این مضمون است که با تلاش هنرمندان خوزستانی در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر اجرا می‌شود.

گروه تئاتر آیین مردم بیشترین حجم شرکت در جشنواره‌ها و رویداد‌های نمایشی ملی و بین‌المللی را در کارنامه دارد و هنرمندان آن تاکنون جوایز و رتبه‌های برتر متعددی را کسب کرده‌اند.

چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر معتبرترین رویداد نمایشی کشور توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بهمن ماه سال جاری با دبیری «مهدی حامد سقائیان» و با حضور گروه‌های نمایشی ایرانی و خارجی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها