استاندار گیلان با خانواده شهید مدافع حرم «جمال رضی» در آستانه اشرفیه دیدار کرد

«عباسی» با پدر و مادر و خانواده شهید مدافع حرم «جمال رضی» در شهرستان آستانه اشرفیه دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۶۴۶۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۴ - 24January 2024

استاندار گیلان با خانواده شهید مدافع حرم «جمال رضی» در آستانه اشرفیه دیدار کردبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، «اسدالله عباسی» استاندار گیلان در جریان سفر خود به شهرستان آستانه اشرفیه با همراهی جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی ضمن حضور در گلزار شهدای آستانه اشرفیه و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای گلگون کفن آرمیده در این گلزار، ادای احترام کرد.

سخنرانی در جمع مردم شهرستان آستانه اشرفیه در قالب همایش شکوه انتخابات، برگزاری میز خدمت در دهستان دهکاء آستانه اشرفیه و دیدار با خانواده شهدا از جمله برنامه‌های سفر استاندار به این شهرستان بود.

استاندار همچنین با حضور در منزل شهید والامقام شهید مدافع حرم جمال رضی با پدر و مادر و خانواده معظم این شهید دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار با تاکید بر گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تکریم خانواده معزز شاهد و ایثارگر به ویژه شهدای مدافع حرم اظهار داشت: مسئولان با خدمتگزاری به مردم قدردان جانفشانی شهدا و ایثارگران باشند.

استاندار گیلان تاکید کرد: شهدا با خدای خود برای اسلام و انقلاب و دفاع از آرمان‌های مقدس دینی و انقلابی و ایمانی معامله کردند و پیروز میدان شدند.

عباسی همچنین از پدر و مادر شهید رضی خواست تا او و مسئولان دولت مردمی و انقلابی را بر خدمت صادقانه به مردم شریف استان دعا کند.

در این دیدار صمیمانه، پدر و مادر شهید رضی نیز ضمن قدردانی از حضور استاندار گیلان در منزلشان از خدمات وی برای خدمت به مردم ولایتمدار در راستای برنامه‌های راهبردی نظام اسلامی و دولت مردمی قدردانی کردند.

 مدافع حرم جمال رضی در ۱۹ اسفند  سال ۱۳۶۰ به دنیا آمد و در آذر سال ۱۳۹۳ که تنها ۲۸ روز از به دنیا آمدن پسر دومش می‌گذشت به سوریه اعزام شد و سرانجام در چهاردهم بهار سال ۱۳۹۵ در سن ۳۵ سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار