حضور حداکثری، اقتدار ملی/ معاون استاندار خراسان رضوی:

فضای مجازی تنها عرصه اثرگذاری دشمن بر انتخابات است

طباطبایی گفت: دشمن به تاثیر رسانه‌ها و فضا‌های مجازی که خود، آن‌ها را مدیریت می‌کند امیدوار شده و به دنبال آن است تا بتواند با اثرگذاری بر افکار عمومی به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس خدشه وارد کند که با حضور حداکثری مردم در این جهاد سیاسی این توطئه دشمن خنثی می‌شود.
کد خبر: ۶۴۶۶۹۲
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳ - 24January 2024

معاون استاندار خراسان رضوی:امید دشمن برای اثرگذاری بر انتخابات، فضای مجازی استبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، «سید هادی طباطبایی» معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی در نشست آموزشی جهاد تبیین ویژه مشاوران امور بانوان و خانواده دستگاه‌های اجرائی خراسان رضوی اظهار داشت: در زمینه سلامت و صحت انتخابات، خراسان رضوی جزو اولین استان‌هایی بود که ستاد انتخابات را تشکیل داد.

وی افزود: حربه دشمن، فضاسازی علیه سلامت انتخابات است برای خنثی کردن این توطئه، متولیان انتخابات در استان خراسان رضوی متعهد شده‌اند که به مر قانون عمل کنند.

طباطبایی گفت: هیات‌های اجرایی افتخار انتخابات جمهوری اسلامی ایران هستند و برای ما مایه افتخار است که مردم انتخابات را برگزار می‌کنند.

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی خاطر نشان کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون ۴۱ انتخابات برگزار شد و تاکنون هیچ‌کس نتوانسته خدشه عمده‌ای بر این انتخابات‌ها بگیرد.

این مقام مسئول همچنین با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن علیه ایران، تصریح کرد: امروز دشمن جنگ اقتصادی شدیدی را علیه ایران اسلامی آغاز کرده، اما طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی با همت همگانی پیروز این میدان نیز خواهیم شد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند همزمان در سراسر کشور در چهار هزار و ۵۴۵ شعبه اخذ رای در استان خراسان رضوی برگزار می شود.

استان خراسان رضوی با ۱۲ حوزه انتخابیه، ۱۸ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی و شش کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها