با عنوان تجسم فجر؛

شانزدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی «فجر» در قم برگزار می‌شود

دبیر شانزدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی «فجر» استان قم از برگزاری این جشنواره با عنوان «تجسم فجر» از هفتم تا بیست و یکم بهمن‌ماه جاری در نگارخانه فرهنگ قم خبر داد.
کد خبر: ۶۴۶۸۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۷ - 24January 2024

شانزدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی «فجر» در قم برگزار می‌شود

به گزارش دفاع‌پرس از قم، «ابراهیم سلیمانی» دبیر شانزدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر استان قم در گفت‌وگویی اظهار داشت: این جشنواره به همت اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان و با همکاری انجمن هنر‌های تجسمی، حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری قم، انجمن عکاسان و نگارخانه فرهنگ برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مراسم افتتاحیه نمایشگاه این جشنواره همزمان با سراسر کشور روز شنبه هفتم بهمن‌ماه ساعت ۱۸ در محل نگارخانه فرهنگ برگزار می‌شود، گفت: در این دوره از جشنواره هنر‌های تجسمی فجر، چهارده هنرمند شاخص استان قم با ۱۳۱ اثر در هشت رشته هنر‌های تجسمی: طراحی و نقاشی، طراحی گرافیک، تصویر‌سازی، عکاسی، خوشنویسی، نگارگری، کاریکاتور و حجم، حضور خواهند داشت.

سلیمانی عنوان کرد: نمایشگاه فوق از ۷ تا ۲۱ بهمن ماه در نگارخانه فرهنگ واقع در خیابان شهیدان فاطمی (دورشهر)، بین کوچه ۱۰ و ۱۲، پلاک ۱۰۰ برقرار است و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۲:۳۰ و عصر‌ها ۱۶:۳۰ تا ۱۹:۳۰ از نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار