رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی امام رضا (ع):

حضور پرشور جوانان در اعتکاف از دستاورد‌های معنوی انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام عدیده گفت: برگزاری مراسم اعتکاف با حضور پرشور ملت ایران اسلامی به خصوص جوانان یکی از برکات انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۶۴۷۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰ - 27January 2024

حضور پرشور جوانان در اعتکاف از دستاورد‌های معنوی انقلاب اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «محمد عدیده» رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع)، در جمع معتکفین مسجد حضرت ولیعصر (عج) شهرک سازمانی این منطقه پدافندی، ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت زینب کبری (س)، اظهار داشت: اعتکاف فرصتی مناسب برای تخلیه نفس انسانی از گناه و خلوت کردن با معبود است.

وی افزود: حضور در اعتکاف توفیق الهی است که به معتکفین عنایت شده است و باید از فیوضات معنوی این مراسم بهره‌گیری کرد.
رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) با بیان اینکه اعتکاف آثار مختلفی بر روی انسان می‌گذارد، گفت: اعتکاف دارای آثاری است که می‌توان آن را در سه بُعد اخروی، دنیوی و اجتماعی مورد بررسی قرار دارد و آمرزش گناهان اولین اثر اخروی اعتکاف است و اگر انسان در طول ایام اعتکاف موفق به توجه شود و رضایت پروردگار خود را جلب نماید، به راحتی غفران الهی را برای خود کسب می‌نماید و خود را در صف نیکوکاران جای می‌دهد.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور، مراسم اعتکاف و ایام‌البیض را فرصتی مغتنم برای تفکر و پاکسازی درونی از آلودگی‌ها دانست و تصریح کرد: برگزاری مراسم اعتکاف با حضور پرشور ملت ایران اسلامی به خصوص جوانان یکی از برکات انقلاب اسلامی است.

بر اساس این گزارش ۱۰۰ معکتف به مدت سه روز در مسجد حضرت ولیعصر (عج) شهرک سازمانی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) در فضایی صمیمی و آکنده از معنویت، به راز و نیاز با پروردگار پرداختند و از برنامه‌های متنوعی فرهنگی از جمله تبیین احکام اعتکاف، برگزاری جلسه انس با قرآن کریم، کارگاه آموزش مهارت‌های زندگی و جلسات پرسش و پاسخ دینی بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها