در مراسم رونمایی از ۴۲ عنوان کتاب دفاع مقدس و مقاومت؛

نویسنده دفاع مقدس: تولید آثار هنری متنوع مانع فراموشی دفاع مقدس می‌شود

بابایی با تاکید بر اینکه تولید آثار هنری متنوع مانع فراموشی دفاع مقدس می‌شود، گفت: کیفیت را در آثار تولید شده مدنظر قرار داده‌ و تلاش کردیم تا روایت صحیح و درستی از شهدا ارائه شود.
کد خبر: ۶۴۷۵۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱ - 29January 2024

نویسنده دفاع مقدس: با تولید آثار هنری مانع فراموشی حماسه‌های دفاع مقدس شویمبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، مراسم رونمایی از ۴۲ عنوان کتاب حوزه دفاع مقدس و مقاومت، صبح امروز (دوشنبه) و همزمان با ایام برگزاری کنگره ۲۴ هزار شهید پایتخت با حضور سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و سردار سرتیپ پاسدار «حسن حسن‌زاده» فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در باغ کتاب تهران برگزار شد.

در این مراسم، «گلعلی بابایی» نویسنده و پژوهشگر حوزه دفاع مقدس با اشاره به اینکه امروز پنجمین مراسم رونمایی از کتاب در راستای کنگره ۲۴ هزار  شهید تهران برگزار می‌شود، اظهار داشت: از زمان شروع نگارش تا کنون آثار مختلفی تولید شده و در این آثار به شهدای سپاه، ارتش، فراجا و شهدای اقشار پرداخته شده است. 

این نویسنده دفاع مقدس در ادامه با تاکید بر اینکه با تولید آثار هنری متنوع اجازه ندهیم دفاع مقدس دچار فراموشی شود، گفت: کیفیت در آثار تولید شده مدنظر قرار گرفته شده و تلاش شده تا روایت صحیح و درستی از شهدا ارائه شود.

بر اساس این گزارش، در این مراسم مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، جمعی از مسئولان و مدیران لشکری و کشوری، نویسندگان و شعرا و همچنین خانواده‌های معظم شهدای دفاع مقدس و مقاومت نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/ 134

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار