مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی:

برگزاری ۶۰۰ برنامه ویژه کودک و نوجوان به‌مناسبت دهه فجر در خراسان جنوبی

«مظهری»: اردوی راهیان پیشرفت و پویش قصه‌گویی با موضوع خاطرات انقلاب از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در این ایام است که توسط مربیان و برخی والدین عصر‌ها اجرا می‌شود.
کد خبر: ۶۴۷۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴ - 29January 2024

۶۰۰ برنامه ویژه کودک و نوجوان به‌مناسبت دهه فجر در خراسان جنوبی برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، «مهدی مظهری» مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی امروز (دوشنبه) در نشست خبری تشریح برنامه‌های دهه فجر، اظهار داشت: ایام دهه فجر صندوق انقلاب در تمامی مراکز و کانون‌های پرورش فکری استان نصب می‌شود تا بعد از اینکه کودکان با ظلم‌ستیزی و مفاهیم انقلابی آشنا شوند.

وی بیان اینکه کودکان می‌توانند با نامه درد دل‌های خود را در محور‌های کودکان غزه، اراده، پیشرفت، سازندگی و امید در این صندوق‌ها بیندازند، بیان داشت: همچنین پویش خوانش کتاب‌های مرتبط با انقلاب اسلامی اجرا می‌شود  و در قالب این برنامه کودکان و نوجوانان عضو کانون ۱۰۰ ثانیه کتاب مطالعه و فیلم ارسال می‌کنند که بخشی از این فیلم‌ها در پیام‌رسان شاد منتشر خواهد شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی با اعلام اینکه شعار امسال کانون «جشن ملی بچه‌های امروز، آینده روشن» تعیین شده است، مطرح کرد: در مجموع به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۲۰۰ برنامه شاخص و بیش از ۴۰۰ برنامه جانبی در سطح کانون‌های استان برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

مظهری از عضویت ۱۴ هزار و ۶۰۰ کودک و نوجوان در ۲۰ مرکز ثابت و سیار استان خبر داد و گقت: اردوی راهیان پیشرفت و پویش قصه‌گویی با موضوع خاطرات انقلاب از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در این ایام است که توسط مربیان و برخی والدین عصر‌ها اجرا خواهد شد.

وی از اجرای کاروان پیک امید انقلاب در ۱۴ مرکز سیار استان خبر داد و تبیین کرد: همچنین یکی از برنامه ویژه چهاردهم بهمن به عنوان روز فناوری فضایی، استفاده از آسمان‌نما‌های دیجیتال در ۱۲ مرکز و کانون استان است که در این روز کودکان و نوجوانان با آسمان و نجوم آشنا می‌شوند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی غبارروبی مزار شهدا، حضور اعضای کانون‌ها در مراسم‌های راهپیمایی، دیدار با خانواده شهدا، دیدار با پیشکسوتان جهاد و شهادت بازنشستگان کانون‌ها، برگزاری جشن انقلاب و امام خوبی‌ها در کانون‌ها، ویژه برنامه عصر شعر انقلاب، ثبت خلاقیت و حرف دل کودکان بر روی کتیبه‌های سفالی، اجرای سرود اختصاصی سردار دل‌ها را از دیگر برنامه‌های دهه فجر ذکر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها