مدیر حوزه‌های علمیه مازندران:

تجلیل از بانوی تراز انقلاب «سیده خدیجه مستعدی» / کتاب «قصه مهتاب» رونمایی می‌شود

حجت الاسلام «اسماعیل زاده» گفت: در همایش خانواده تراز انقلاب با حضور آیت الله «محمدی لائینی» از کتاب «قصه مهتاب» رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۶۴۷۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۰ - 29January 2024

تجلیل از بانوی تراز انقلاب «سیده خدیجه مستعدی» / کتاب «قصه مهتاب» رونمایی می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، حجت‌الاسلام و المسلمین «صدرالله اسماعیل‌زاده» مدیر حوزه‌های علمیه مازندران امروز در نشست با خبرنگاران استان ویژه روسای کمیته‌های تخصصی ستاد چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران برگزار شد، اظهار داشت: حوزه علمیه بعد از انقلاب قابل قیاس با قبل از انقلاب نیست و برنامه‌های تحولی پنج ساله و افق ۲۰ ساله در سال‌های اخیر تدوین شده است.

وی هدف اصلی برنامه‌ها را تبیین گفتمان انقلاب اسلامی با بهره‌گیری از ظرفیت علمی عنوان کرد و افزود: ۷ هزار نفر طلبه برادر و خواهر در استان در حال تحصیل هستند.

این مسئول تبیین و معرفی برجسته‌سازی دستاورد‌های انقلاب توسط روحانیون، پاسخگویی به شبهات مطرح علیه انقلاب اسلامی، راه‌اندازی مرکز تبلیغ فضای مجازی با مشارکت ۳۰ طلبه متخصص و افزایش مشارکت عمومی در در برنامه‌های دهه فجر از برنامه‌های محوری سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است.

مطالب بیشتر:

**بهره برداری از بیش از ۱۰۰۰ پروژه به مناسبت دهه فجر در مازندران

مدیر حوزه‌های علمیه مازندران برگزاری هفت نشست علمی در حوزه‌های علمیه، برگزاری مسابقات علمی و فرهنگی، تجلیل از خانواده شهید طلبه و روحانی، برگزاری نشست تبیینی در مساجد، برگزاری اردوی راهیان پیشرفت، اعزام طلاب به مناطق کم برخوردار، برپایی غرفه در طول مسیر‌های راهپیمایی، همایش خانواده تراز انقلاب و تجلیل از بانوی تراز انقلاب «سیده خدیجه مستعدی» از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی در ایام دهه فجر اعلام کرد.

رئیس کمیته حوزه و روحانیت ستاد چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در مازندران از رونمایی کتاب «قصه مهتاب» با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران و دانش‌آموزان دختر و فرهنگیان در مجتمع اهل بیت ساری خبر داد و گفت: مرکز مشاوره اسلامی در استان راه‌اندازی شده است.

حجت الاسلام اسماعیل‌زاده با اعلام اینکه آسیب‌های اجتماعی در محلات و مدارس که روحانی طرح امین و هجرت فعالیت دارند کاهش پیدا کرده است، بیان کرد: ۸۵۰ طلبه در طرح امین مشارکت دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار