معاون سیاسی وزیر کشور:

ملت ایران مهمترین عامل سربلندی و استمرار انقلاب اسلامی است

شاهچراغی گفت: ملت ایران مهمترین عامل سربلندی و استمرار انقلاب اسلامی است که با استقامت و پایمردی پا به پای این نظام مقدس حضور دارد.
کد خبر: ۶۴۸۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۰ - 02February 2024

ملت ایران مهمترین عامل سربلندی و استمرار انقلاب اسلامی است

به گزارش دفاع‌پرس از لرستان، «سید محمدتقی شاهچراغی» معاون سیاسی وزیر کشور روز جمعه در همایش اقشار سفیران مشارکت حداکثری در خرم آباد، اظهار داشت: در طول تاریخ، تقابل حق و باطل وجود داشته است و در تاریخ انقلاب اسلامی این تقابل از آغازین روزها جلوه کرده و اکنون مظهر درگیری فیزیکی از مرزهای ما دورتر شده است.

وی ادامه داد: هر انسان آزاده ای باید در مقابل ظلم بایستد و با ظلم و ستم مبارزه کند، امروزه بمباران وحشیانه و هدفمند، بیش از ۳۳ هزار نفر کشته و مفقود یه جای می گذارد که همه آزادی خواهان مخالف این اقدام هستند.

وی عنوان کرد: ملت ما در روزهای انقلاب اسلامی شهدای زیادی نثار کردند و اتفاقات بزرگی رقم خورد اما این میدان همچنان ادامه دارد و اکنون میدان مبارزات و توطئه ها متفاوت شده است به نحوی که دارو و شیرخشک را از مردم ما دریغ می کنند.

معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه دشمنی ها با نظام و ملت ایران همچنان استمرار دارد ادامه داد:مردم ایران زنده و سربلند و عامل استمرار عزت و سربلندی کشور و نظام هستند.

شاهچراغی گفت: ملت عاشورایی و انقلاب اسلامی با پیروی از امام راحل و رهبری، پایدار هستند و امروز میدانی فراهم شده که گذشته پرافتخار را نگه داریم و انتخابات ۱۱ اسفند به معنای حضور در صحنه است.

وی اظهار داشت: اکنون باید اعلام کنیم باوجود همه سختی ها و مشکلات در صحنه هستیم و مشارکت مردم و حضور در پای صندوق رای تداوم مسیر انقلاب اسلامی است.

رییس ستاد انتخابات کشور همچنین اضافه کرد: دخالت و یا حمایت دست اندرکاران انتخابات از کاندیدای خاص، خط قرمز و ممنوع است اما مردم به اختیار خود در انتخابات شرکت می کنند و انتخاب آنها از موضع مجریان محترم است بنابراین همدلی و همراهی، در این رویداد ضروری می باشد.

شاهچراغی با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی جایگاه حل مسائل کشور و ارائه راهکار است افزود:انتظار می رود نگاه مشارکتی در جامعه ایجاد شود و نباید به دلیل گلایه ها و مشکلات با صندوق رای قهر کنیم چراکه در تمام مقاطع مشکلاتی وجوددارد.

وی با اشاره به خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت:۸۰۰ کیلومتر جاده های استان لرستان آسفالت، گازرسانی، آبرسانی و اقدامات خوبی انجام شده بنابراین جهت گیری دولت در خدمت رسانی است که باید بر همت خود بیافزاییم.

وی با بیان اینکه لرستان جزو ۱۰ استان برتر مشارکت انتخاباتی بوده است تصریح کرد: اقشار مختلف مردم این استان نمونه ای هستند که سال ها در دفاع از دین و انقلاب اسلامی و دفاع مقدس جانفشانی کردند.

شاهچراغی افزود: زنان، مردان و کودکان لرستان در شهر و روستا آماج گلوله های دشمن بودند و حضور و پشتیبانی آنان در دفاع از این نظام کاملا مشهود است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفندماه امسال برگزار می‌شود که لرستان با ۱۲ شهرستان و هفت حوزه انتخابیه ۹ نماینده در خانه ملت و ۲ نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار