فرمانده گروه شهید صادقی:

کارکنان وظیفه بخشی از هویت نیرو‌های مسلح هستند

سرهنگ ربیعی گفت: سربازان در نظام مقدس اسلامی فرزندان و هویت ما هستند و سلامت روحی و جسمی آن‌ها برای ما دارای اهمیت ویژه‌ای است.
کد خبر: ۶۴۹۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵ - 06February 2024

کارکنان وظیفه بخشی از هویت نیرو‌های مسلح هستندبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، سرهنگ «علی ربیعی» فرمانده گروه شهید حمزه صادقی در آیین تحلیف و اخذ سردوشی فراگیران وظیفه هنگ آموزشی این منطقه با اشاره به جایگاه رفیع سرباز در نظام مقدس اسلامی، اظهار داشت: حفظ حرمت و شأن سربازان ایران اسلامی از توصیه‌های مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی و تمامی فرماندهان و مسئولین در نیرو‌های مسلح است.

وی با تاکید بر ضرورت مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه در دوران خدمت مقدس سربازی، افزود: از مهمترین برنامه‌ها و راهبرد‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در جهت پربارسازی دوران مقدس سربازی، مقوله مهارت‌آموزی است.

فرمانده گروه شهید حمزه صادقی با بیان اینکه دوران مقدس سربازی به ویژه جایگاه سرباز یک افتخار بزرگ است، تصریح کرد: امروز امنیت آسمان ایران اسلامی مرهون جانفشانی کارکنان وظیفه‌ای است که در کنار سایر کارکنان به صورت شبانه روزی مشغول انجام وظیفه هستند.

ربیعی با تاکید بر وحدت و همدلی بین نیرو‌های مسلح، گفت: انسجام و همدلی در ایران اسلامی به ویژه در محیط سربازی همواره رویای تفرقه و دوگانگی بیگانگان را نقش بر آب کرده است. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: کارکنان وظیفه باید از خدمت سربازی به عنوان یک فرصت طلایی و ارزشمند برای رشد و تعالی استعداد‌های خود و ورود به زندگی اجتماعی استفاده کنند.

در این مراسم پس از ادای سوگندنامه توسط کارکنان وظیفه و خواندن خطابه توسط نمایندگان قدیم و جدید، توسط سرهنگ علی ربیعی از کارکنان وظیفه نمونه در طول دوره تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار