فرمانده گروه شهید حمزه صادقی از مواضع دیده‌بانی منطقه پدافند هوایی شمال شرق بازدید کرد

سرهنگ ربیعی در بازدید از مواضع پدافندی حوزه استحفاظی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام، توان رزمی و آمادگی دفاعی نیروهای مستقر در این مواضع را مورد ارزیابی قرار داد.
کد خبر: ۶۶۱۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۴ - 15April 2024

فرمانده گروه شهید حمزه صادقی از مواضع دیده‌بانی منطقه پدافند هوایی شمال شرق بازدید کردبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، سرهنگ «علی ربیعی» فرمانده گروه شهید حمزه صادقی مشهد در حاشیه بازدید از مواضع دیده‌بانی این یگان، با بیان اینکه امنیت جزو اولویت‌های هر جامعه‌ است، اظهار داشت: اگر امنیت از جامعه‌ای سلب شود، تمام مسائل اجتماعی و اقتصادی را تحت‌الشعاع قرار خواهد داد.

وی مقوله امنیت را بالاترین رکن قدرت هر جامعه برشمرد و افزود: قطعا حصول امنیت در جامعه در گرو همدلی مسئولان و حضور ملت بصیر در صحنه‌های حساس خواهد بود.

فرمانده گروه شهید حمزه صادقی مشهد با اشاره به اهمیت جایگاه پدافند هوایی در تامین امنیت کشور، تصریح کرد: امروز آسمان ایران مهمترین عرصه‌ای است که دشمن درصدد ضربه زدن به آن است و به همین دلیل پدافند هوایی در اولویت قرار گرفته است.

سرهنگ ربیعی در پایان ضمن تقدیر از زحمات کارکنان حاضر در این موضع خاطرنشان کرد: آمادگی کارکنان پدافند و تجهیزات این موضع در وضعیت مطلوبی قرار دارد و کارکنان جوان با درک اهمیت ماموریت محوله وظایف خود را با دقت و کیفیت مناسبی به انجام می رسانند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار