با همکاری موسسه جهادی صهبا؛

انتشار کتاب صوتی خانواده / دیدگاه های منحصربه‌فرد رهبر انقلاب شنیدنی شد

موسسه مسیر کتاب صوتی، اثری تازه به نام «خانواده؛ به سبک ساخت یک جلسه مطول مطوی در محضر مقام معظم رهبری» که شامل ۹ فایل در قالب یک لوح فشرده می شود را منتشر خواهد کرد.
کد خبر: ۶۵۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰ - 04January 2016

انتشار کتاب صوتی خانواده / دیدگاه های منحصربه‌فرد رهبر انقلاب شنیدنی شد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، موسسه مسیر کتاب صوتی، «خانواده؛ به سبک ساخت یک جلسه مطول مطوی در محضر مقام معظم رهبری» که نسخه مکتوب آن از سوی نشر صهبا منتشر و با استقبال کمنظیر مخاطبان مواجه شده بود، از سوی مؤسسه مسیر و با همکاری مؤسسه جهادی آماده انتشار شد. در نسخه صوتی این کتاب، گوینده به قرائت متن کتاب میپردازد و در بخشهایی از کتاب، عیناً از صوت سخنان رهبر معظم انقلاب استفاده شده است.
 
«خانواده»، کتابی است ۱۲۸ صفحهای و مجموعهای از بیانات رهبر معظم انقلاب، که ماحصل کار روی بیش از یکصد سخنرانی در جلسات خطبهخوانی عقد، نشست اندیشههای راهبردی با موضوع زن و خانواده، دیدار مداحان در سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا سلامالله علیها و جلسات با بانوان نخبه است.

دیدگاههای منحصربهفرد حضرت آیتالله خامنهای در نوع نگاه ایشان به زن و نقش وی در خانواده و ارائه دادن الگوی جامع خانواده اسلامی برای جوامع بشری در این کتاب باعث شده است تا مخاطب آن، فقط زوجهای جوان نباشند و هرکس میخواهد خانوادهای تشکیل دهد، یا تشکیل داده و در ابتدای راه است، یا سالهاست که زندگی مشترک را شروع کرده و اکنون در فکر زندگی مشترک فرزندان است، مخاطب آن باشد. از ویژگیهای این کتاب میتوان نخست، به نوع نگاه اسلامی به زن و نقش او در خانواده و دوم ارائه دادن الگوی جامع خانواده اسلامی برای جوامع بشری اشاره کرد.
 
محتوای غنی این کتاب، استقبال کمنظیر و سهولت استفاده از نسخه صوتی کتاب برای مخاطبان، مؤسسه مسیر را بر آن داشت تا این کتاب را به صورت صوتی عرضه کند. کتاب صوتی خانواده شامل ۹ فایل صوتی است که در قالب یک لوح فشرده منتشر خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار