ما متحدیم/ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بن خبر داد؛

اعزام ۸۰ دانش آموز از شهرستان بن به مناطق عملیاتی جنوب کشور

«کریمی» گفت: ۸۰ نفر از دانش آموزان مدارس پسرانه شهرستان بن به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۶۵۰۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۶ - 10February 2024

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، «محسن کریمی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بن امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امنیت، آسایش و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون خون شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم است و همه باید در پاسداری از خون این عزیزان و تکریم خانواده‌های آنان تلاش مضاعفی را به کار گیرند.

وی افزود: دومین مرحله از برگزاری اردوی راهیان نور در سال جاری با اعزام ۸۰ نفر از دانش‌آموزان مدارس متوسطه دوم پسرانه شهرستان بن به مناطق عملیاتی جنوب کشور آغاز شد.

در ادامه «حجت‌الله نادری» رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بن بیان داشت: راهیان نور یکی از بزرگ‌ترین و موفق‌ترین برنامه‌های فرهنگی کشور به شمار می‌آید که با رویکرد ارزشی و انقلابی انجام می‌شود و سبب ترویج ارزش‌ها در بین دانش‌آموزان خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به علاقه مندی دانش‌آموزان برای شرکت در اردو‌های راهیان نور، سهمیه دانش‌آموزان اعزامی در سال جاری افزایش پیدا کرد و امروز شاهد اعزام ۸۰ نفر از دانش‌آموز به مناطق عملیات دفاع مقدس و یادمان‌های شهدا در مناطق جنوب کشور هستیم.

نادری اضافه کرد: در این سفر ۸۰ دانش آموز پسر مدارس متوسطه دوم به همراه سرپرستان و مربیان خود از مناطق و یادمان‌های هشت سال دفاع مقدس در دهلاویه، فکه، خرمشهر، شلمچه، اروند کنار و معراج شهدای استان خوزستان بازدید خواهند کرد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بن خاطرنشان کرد: در آذرماه سال جاری نیز ۲۵۰ نفر از دانش آموزان مدارس متوسطه دوم دخترانه شهرستان بن به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار