معاون اول رئیس جمهور:

قطع رابطه با ایران به ضرر عربستان است

معاون اول رئیس جمهور خطاب به مقامات سعودی گفت: عربستان در قطع رابطه با ایران ضرر می‌کند، ایران کشور بزرگ منطقه بوده و باید با بزرگی با آن رفتار شود، وقتی ایران با خویشتن داری با شما رفتار می‌کند یاد بگیرید و مدیران کاربلد خود را بر سرکار بگذارید.
کد خبر: ۶۵۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵ - 04January 2016

قطع رابطه با ایران به ضرر عربستان است

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، اسحاق جهانگیری در مراسم سیامین دوره انتخاب و معرفی نمونه های ملی بخش کشاورزی اظهار کرد: به سعودیها نصیحت می شود دست از کارهای خرابکارانه و کارهای عجولانه بی منطق و احساسی و دور از مدیریت بردارند زیرا آنها هستند که در قطع رابطه با ایران ضرر میکنند.

وی خطاب به مقامات عربستان سعودی افزود: در ٣ ماه گذشته چه آشوبهایی در منطقه بپا کردید، این کارتان در راه اندازی گروههای تروریستی جز بهم ریختن منطقه و جز به آشوب کشیدن داراییهای مردم سوریه و عراق چه نتیجهای دربرداشت.

معاون اول رئیسجمهور ادامه داد: اقدامات شما در یمن جز نابود کردن مردم و زیرساختهای آن کشور، همینطور اقداماتی که در بحرین و همچنین شهید کردن یک روحانی مجاهد انجام دادید، این رفتارها چه نتیجهای داشت.

جهانگیری گفت: شما هستید که در قطع رابطه با ایران ضرر میکنید، ایران کشور بزرگ منطقه است و باید با بزرگی با آن رفتار کنید وقتی ایران با خویشتن داری با شما رفتار میکند شما نیزیاد گرفته و مدیران کاربلد خود را بر سرکار بگذارید.

نظر شما
پربیننده ها