فرماندار سرپل ذهاب:

انتخابات مردمی یکی از برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی است

«بابلی» گفت: انتخابات مردمی یکی از برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی و تجلی همدلی، انسجام و همبستگی ملت است.
کد خبر: ۶۵۰۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲ - 10February 2024

انتخابات یکی از برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «صدراله بابلی» فرماندار شهرستان سرپل ذهاب امروز در مراسم جشن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در اجتماع مردم دهستان «پشت تنگ دشت ذهاب» با اشاره به اهمیت حضور مردم در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن و همچنین حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای،اظهار داشت: انتخابات یکی از برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی و تجلی همدلی، انسجام و همبستگی ملت است.

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب گفت: حضور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و انتخابات پیش رو در یازدهم اسفندماه، بیعتی دوباره با آرمان های والای انقلاب و مشتی محکم بر دهان یاوه گویان و معاندان نظام است.

وی بیان کرد: انتخابات مهم ترین و اصلی ترین شاخص مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی ایران است زیرا حاکمیت متعلق به مردم و مردم صاحبان واقعی انقلاب هستند از این رو در تعیین سرنوشت خود مشارکتی فعالانه و آگاهانه خواهند داشت.

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب گفت: دشمنان از انقلاب اسلامی و انقلابیون و ملت ایران هراس دارند زیرا می دانند انقلاب ما با رهبری رهبر معظم در حال دست یابی به آرمان های خود یکی پس از دیگری است از این رو در تلاشند با سیاه نمایی و ناامیدی دستاوردهای پر افتخار نظام را کم رنگ کنند و در صدد هستند با به کارگیری تمام توان خود و با توطئه های مختلف حضور مردم را در پای صندوق های رای کم رنگ کنند.

بابلی ادامه داد: مردم شهرستان سرپل ذهاب که همواره در عرصه های مختلف، وفاداری خود را به انقلاب و نظام اسلامی نشان داده اند این بار نیز همراه و همگام با دیگر با وطنانمان با حضور پرشور خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و انتخابات یازدهم اسفندماه حماسه آفرینی خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار